Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه با بیان اینکه من مسئولیت دفاع از سیاست نطام را دارم و هیچ وقت حرفی نمی‌زنم که برای جمهوری اسلامی مشکلی ایجاد شود، گفت: هیچکس اندازه من از توان موشکی دفاع نکدره است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی سؤال مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم از محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه توضیحاتی در مورد ترک جلسه مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی سؤال محمدجواد ابطحی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی را خدمت نمایندگان تسلیت عرض می‌کنم، گفت: لازم است در ابتدا به عرض دوستان برسانم، دور قبل که سؤال آقای ابطحی مطرح شده بود، بنده به هیئت رئیسه اعلام کرده بودم «جلسه شورای امنیت ملی با حضور سردار سلیمانی برای بررسی آخرین تحولات عراق ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد».   وزیر امور خارجه افزود: دوستان گفتند «ساعت ۱۴ بیا و ۴۵ دقیقه به سؤال پاسخ بده و بعد برو»، بنده با همین استدلال برای بیست و چهارمین بار برای پاسخ به سؤال نمایندگان به مجلس آمدم، اما جلسه علنی دیر شروع شد.   ظریف اظهار داشت: بنابراین بعد از اینکه دوبار صحبت کردم، به سمت جایگاه هیئت رئیسه برگشتم و گفتم که «با اجازه، از رادیو گوش خواهم داد و باید ساعت ۱۵ در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور یابم و ساعت ۱۵:۱۰ از مجلس خارج شدم».   بنابر گزارش مهر، وی خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان احساس کردند ترک مجلس، جسارتی به محضر آنان بوده است، می‌خواهم این تصور اصلاح شود؛ اگر کسی چنین برداشتی کرده است، من عذرخواهی می‌کنم.   وزیر امور خارجه تاکیدکرد: من افتخار می‌کنم که در خارج از کشور به عنوان نماینده مردم ایران و جمهوری اسلامی محکم‌ترین دفاع‌ها را از سیاست های نظام داشتم، چه سیاست‌هایی که در آن نقش داشتم و چه سیاست هایی که در آن نقش نداشتم و شاید نظر دیگری هم داشتم.   ظریف افزود: دفاع من از سیاست‌های نظام در هند، آستانه و دوحه را شنیده‌اید. من مسئولیت دفاع از سیاست نطام را دارم و هیچ وقت کار خودم را سخت نمی‌کنم و حرفی نمی‌زنم که برای جمهوری اسلامی مشکلی ایجاد شود.   وی گفت: هیچ کسی به اندازه من از توان موشکی جمهوی اسلامی دفاع نکرده است.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در طرح‌های عمرانی به پیوست فرهنگی توجه شود

 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست با جمعی از هنرمندان این استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این دولت تلاش زیادی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شده است، اما باید به حوزه فرهنگی هم بیش از پیش توجه و زیرساخت‌های این بخش نیز تکمیل شود.

بیشتر بخوانید

پیوست فرهنگی بوستان‌های شهرکرد تهیه و تدوین می‌شود

وی با تاکید بر شناسایی بزرگان استان به مردم، افزود: همه بزرگان در هر حوزه و نهادی باید پاس داشته و به مردم معرفی شوند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تبریک عملیات غرورآفرین کشور در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: هنر وقتی در ظرف تعهد و تخصص زمانی که در ظرف تعهد قرار می‌گیرد نتیجه آن به نمایش گذاشتن عرصه توان نظامی کشور در شامگاه شنبه بود.

نکونام بیان داشت: اگر بخواهیم برای هنر متعهد مصداق پیدا کنیم در نظام جمهوری اسلامی مصادیق زیادی می‌توان برای آن ارائه داد و راهی که شهید تهرانی‌مقدم گشود را متخصصان متعهد کشور دنبال کردند تا به این درجه از توان نظامی و موشکی در جهان دست پیدا کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: عرصه تعهد ایمانی هیچگاه گرفتار حواشی نمی‌شود و راه درست را در پیش می‌گیرد و خداوند به آن برکت و امداد می‌دهد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه پاسخ قاطع ایران به جنایات رژیم صهیونیستی جهان را انگشت به دهان گذاشت، اظهار داشت: ایران اسلامی به فضل الهی در جایگاه قدری قرار گرفته و برای نخستین بار عملیاتی اجرا کرد که قبل از آن کسی جرات انجامش را نداشت و موفق هم اجرا شد.

وی افزود: پاسخ تنبیهی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی سبب شد تا جبهه مقاومت جان تازه‌ای بگیرد و قوت پیدا کند و آنهایی که باید بترسند، از نظام جمهوری اسلامی بترسند.

نکونام با اشاره به مانع‌تراشی‌های دشمن در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: موانع زیادی پیش رو داریم و خوب می‌دانیم که در مسیری که انتخاب کردیم مشکلات زیاد است، اما باید آن را تحمل کرد تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به مطالبات مطرح شده در این نشست از سوی هنرمندان حاضر، اظهار داشت: انتظارات و مطالبات دو طرفه‌ای وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، اما بهتر است کار را در راس بگذاریم و با هم‌افزایی و وحدت کار‌ها را پیش ببریم.

نکونام اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب روی وحدت تاکید زیادی دارند از همین رو این موضوع باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و باید بدانیم هر کجا کار خوب پیش نمی‌رود به سبب این است که مهره‌ها به خوبی در کنار هم قرار نگرفته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • در طرح‌های عمرانی به پیوست فرهنگی توجه شود
  • وزیر فرهنگ در صف اول دفاع از حجاب و عفاف
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • رژیم غاصب صهیونیستی بین جهانیان تحقیر شد
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • امیرعبداللهیان: تهران در مقابل شرارت مجدد اسرائیل قاطعانه عمل می‌کند
  • متن بیانیه ۲۰۶ نماینده مجلس شورای اسلامی به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل
  • جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس در مورد حمله موشکی ایران به اسرائیل