Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف یک فقره جعل هویت با استفاده از مدارک شناسایی مفقود شده خبر داد.

به گزارشخبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور بیان کرد: «در پی شکایت یکی از هموطنان مبنی بر مفقود شدن مدارک شناسایی‌اش و در عین حال صدور تعدادی سیم کارت با نام وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «در این راستا کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی، متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند».

رئیس پلیس آگاهی کرمان ادامه داد: «در بازجویی از متهم که از اتباع کشورهای همسایه بود، مشخص شد وی با خریداری مدارک مفقود شده و جعل عنوان، اقدام به صدور تعدادی سیم کارت کرده و همچنین با مدارک شناسایی ازدواج کرده است».

رئیس پلیس آگاهی استان وی از همشهریان خواست هشدارهای پلیسی را در خصوص حفظ و نگهداری مدارک هویتی جدی گرفته و در صورت مفقودی مدارک شناسایی، مراتب را هرچه سریع‌تر به کلانتری اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج پلیس آگاهی رئیس پلیس سیم کارت فرماندهی انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد فارس گفت: مردی ۵۰ ساله که اقدام به آزار و اذیت ۲ دختر بچه کرده بود در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مهدی جوکار دوشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت ۲ نفر مبنی بر آزار و اذیت فرزندشان توسط مردی حدودا ۵۰ ساله ناشناس در یکی از محله‌های شهرستان فیروزآباد، مراتب شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های شهر ۲ نفر دختر بچه را اغفال و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مرد ۵۰ ساله را شناسایی و وی را در حالی که در حال پرسه‌زنی بود دستگیر کنند.

جوکار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان خود بیاموزند که به افراد غریبه هیچ وقت اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس