Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کیکاوس سعیدی» روز دوشنبه در چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک افزود: این نهاد در ۲ سال اخیر تحولات بنیادی و ساختاری را به همراه داشته است که مهمترین آن همکاری و افزایش تعاملات میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود.

وی ادامه داد: انسجام و همدلی محور اصلی کمیته المپیک قرار گرفت که با تشکیل ستاد عالی تک صدایی در حوزه ورزش صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: تشکیل ستاد فرهنگی برای نخستین بار در اعزام کاروان ورزشی کشورمان به المپیک توکیو، تقویت دیپلماسی و دیدار با مقامات بلندپایه ورزشی جهان، ایجاد تفاهم نامه‌های ورزشی برای گسترش همکاری‌های ورزشی و تشکیل کمیته پیشکسوتان از مهمترین برنامه‌های راهبردی کمیته المپیک از سال ۹۶ تاکنون بوده است.

سعیدی عنوان کرد: شفاف‌سازی بودجه کمیته ملی المپیک برای نخستین مرتبه، راه‌اندازی کمیسیون‌های ۱۷ گانه کمیته المپیک و گشایش موزه ملی ورزش از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می‌رود.

سخنگوی کمیته المپیک خاطرنشان کرد: ایجاد تاریخ شفاهی ورزش ایران به عنوان حلقه مفقوده ورزش کشور، توجه به رسانه‌ها و زیر ساخت‌ها، نوسازی ورزشی در حوزه کمیته المپیک، حضور موفق در بازی‌های ساحلی قطر و المپیک جوانان آرژانتین و بازی‌های آسیایی جاکارتا، پرهیز ار حاشیه‌ها را در زمره دیگر فعالیت‌های این نهاد ورزشی برشمرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در بازی‌های المپیک 2020 توکیو کاروان ایران موفق ظاهر شود.

این مجمع امروز(دوشنبه) با حضور «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، «سید رضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک و سایر اعضا در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

برچسب‌ها موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان سید رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان سید رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک المپیک توکیو سلطانی فر موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان سید رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»