Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج از برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال ۴۸ ساعته خبر داد که با توجه به وسعت و همزمانی رقابت نمونه مشابهی در جهان ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور با حضور صدها گروه از تولید کنندگان محتوای دیجیتال همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسلم معین ادامه داد: در این رویداد تولید محتوا که در روزهای دوم بهمن ماه تا چهارم بهمن ماه برگزار میشود تیم های شرکت کننده در سه حوزه پویانمایی، بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه  به رقابت خواهند پرداخت.     وی افزود: آئین افتتاحیه این رویداد در صبح روز دوم بهمن ماه همزمان در مراکز استان های سراسر کشور با حضور مسئولان استانی برگزار میشود.     معین تصریح کرد: اختتامیه این رویداد نیز در پایان این رقابت 48 ساعته به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج استان ها برگزار و به برگزیدگان حوزه های مختلف رقابتی جوایزی اهدا خواهد شد. شرکت کنندگان تا پیش از آغاز رویداد از موضوعات و محورهای رقابتی برای تولید بی اطلاع هستند و عملا توان ابتکار عمل شرکنندگان در زمان محدود نیز سنجش می شود.     وی افزود: شایان ذکر است برگزیدگان رویدادهای استانی مجوز حضور در رویداد کشوری که در اسفندماه سال جاری در پایتخت برگزار خواهد شد را پیدا خواهند کرد.     مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد اظهار داشت: برگزاری این رویداد بزرگ به عنوان بزرگترین رویداد ۴۸ ساعته دنیا، گام بزرگی برای رسیدن به یکی از اهداف مهم سازمان فضای مجازی بسیج در راستای تحقق ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال در کشور و تحقق شکستن حصر تبلیغاتی و رسانه ای دشمن به عنوان یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی