Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان گفت: میانگین میزان مراجعات مردمی نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در ماه حدود 2 هزار نفر مراجعه مردمی روزانه را شامل می‌شود و درب دفتر امام جمعه اصفهان به روی همه اقشار باز است.

محمد شاهزیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: میانگین میزان مراجعات مردمی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به عنوان امام جمعه اصفهان و نماینده ولی‌فقیه در این استان در ماه حدود ۲ هزار نفر مراجعه مردمی روزانه را شامل می‌شود و میانگین ۵ تا ۶ برنامه دیدار روزانه دارند که ممکن است دیدار با دو نفر یا با ۱۰۰ نفر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان بیان کرد: اختصاص دادن زمانی بری پاسخگویی به مردم در ملاعام مسأله‌ای است که اصلاً موضوعیت ندارد، پیرو این مورد درباره پاسخگویی به دور از محافظان اگر کسی چه در داخل دفتر امام جمعه چه در ملاعام مثلاً بعد از نماز یا در راه خواهان صحبت شخصی با امام جمعه باشد از محافظان خواسته شده که فاصله بگیرند تا فرد حرف خود را بزند.

 وی یادآور شد: از بین راه‌های ارتباطی که با امام جمعه اصفهان وجود دارد یکی دیگر از آن‌ها ارسال نامه است، بعضی از نامه‌هایی که نیازمند پاسخ است امام جمعه شخصاً با آن‌ها تماس گرفته یا از طریق دفتر با فرد تماس گرفته می‌شود و امام جمعه با فرد شخصاً صحبت می‌کنند و این اتفاقاً به طور روزانه رخ می‌دهد.

شاهزیدی خاطرنشان کرد: در ارتباط با رسانه‌ها هرگاه رسانه یا خبرنگاری درخواست ملاقات و مصاحبه داشته وقت داده شده و روابط عمومی دفتر موضوع را پیگیری کرده است مگر در صورتی که امام جمعه در اصفهان حضور نداشته باشد و یا وقت دیدار آن زمان پر شده باشد اما هرکسی درخواست داشته باشد پاسخگویی اتفاق می‌افتد.

مسؤول روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان ادامه داد: سایت دفتر امام جمعه روزانه اخبار را به روز می‌کند و مسائل مرتبط با دفتر و فعالیت‌ها و جزییات دیدار در سایت بارگذاری می‌شود، از طرفی امام جمعه اصفهان به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، عضو شورای خبرگان، مدیر حوزه علمیه اصفهان، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، رئیس ستاد زکات، رئیس و هیأت امنای برخی خیریه‌ها، رئیس امور مساجد و.... مشغول به فعالیت است و پیگیری همه این عنوان‌ها و آگاهی از مسائل روز آن‌ها تعداد جلسات متعدد و فرصت زیادی را در برمی‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در دفتر امام جمعه اصفهان به روی همه اقشار باز است تصریح کرد: آیت‌الله طباطبایی نژاد هر روز ساعت ۷:۳۰ روزانه تدریس درس خارج دارند که خود باعث ایجاد یک پل ارتباطی با روحانیون و طلاب است و معمولا بعد از کلاس تا یک ساعت بعد برای پاسخگویی سؤالات طلاب حضور دارند، جلسات نهج‌البلاغه یک روز در هفته با این شرایط برگزار می‌شود.

شاهزیدی گفت: بحث وجود دفتر برای علما برای پاسخگویی است، اعضای دفتر امام جمعه در این دفتر حضور دارند تا پاسخگوی افراد باشند معمولا ۹۰ درصد افراد به دلیل مشکلات شخصی مراجعه می‌کنند، اعضای دفتر آن‌ها را پذیرش می‌کنند و افراد راهنمایی می‌شود، اگر مشکل و مسأله قابل‌حل باشد فرد به ارگان مربوطه معرفی می‌شود تا قضیه حل و نیاز مرتفع شود.

مسؤول روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان تأکید کرد: برخی دیگر جزو موارد خاص است و شخص امام جمعه باید حتماً در جریان باشد که یا مسأله منتقل می‌شود یا وقتی تنظیم می‌شود که دیدار حضوری صورت بگیرد، در حالی که تعدادی دستگاه‌های زیادی وجود دارند که برای مردم کار می‌کنند اما تنها یک نماینده ولی‌فقیه در استان حضور دارد و شاید همه امکان حضور و دیدار نداشته باشند اما انتظار دارند.

وی با اشاره به قیاس برنامه کاری امام جمعه با دیگر مسؤولان مطرح کرد: اگر این برنامه را با دیگر مسؤولان استان مانند استاندار مقایسه کنیم بیشتر آن‌ها درگیر جلسات کاری با مسؤولان هستند اما در برنامه امام جمعه همه اقشار مردم مانند بسیج، روحانیون، کسبه، صنعت گران، مسؤولان شهری، عنوان‌های دولتی و غیردولتی استانی و شهرستانی، کشاورزان، ورزشکاران، خیرین، دانشگاهی، آموزش و پرورش، نظامی، دانشجویی و ... حضور دارند و فرصت برای بازگو کردن مسائل و ارتباط برقرار کردن برای همه افراد هست.

موضوع پاسخگویی امام جمعه اصفهان به درخواست‌های مردمی یکی از سوژه‌های ثبت‌شده مخاطبان در سامانه فارس من با عنوان «چرا امام جمعه اصفهان، پاسخگو نیست؟!» بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۵/ص۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان نماینده ولی فقیه در استان اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کلانشهر اصفهان سالم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۵۲، احمدآباد ۸۶، پارک زمزم ۶۰، میدان انقلاب ۶۲، خیابان پروین اعتصامی ۶۳، دانشگاه صنعتی و رهنان ۵۸، خیابان زینبیه ۷۰، بولوار کاوه ۶۴ ایستگاه ولدان ۵۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.


شاخص هوای اصفهان در ایستگاه بزرگراه خرازی با عدد ۴۹، سپاهان‌شهر ۴۰، خیابان فرشادی ۳۴، کردآباد ۴۵ و میرزا طاهر ۴۸ AQI وضعیت پاک را نشان می‌دهد.


امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۲۷ و شاهین شهر با میانگین ۳۹ AQI در وضعیت پاک و در کاشان با میانگین ۱۰۹ نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس، زرین‌شهر با میانگین ۵۶، سجزی ۷۰، قهجاورستان با میانگین ۹۹، نجف آباد ۶۳ و مبارکه ۵۹ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.


شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.


این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا (Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحد‌های مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • هوای ۴ شهر اصفهان قابل قبول است
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی