Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر محمدجواد ظریف که امروز در صحن علنی مجلس گفت: من افتخار می‌کنم که در خارج از کشور به عنوان نماینده مردم ایران و جمهوری اسلامی محکم‌ترین دفاع‌ها را از سیاست های نظام داشتم، چه سیاست‌هایی که در آن نقش داشتم و چه سیاست هایی که در آن نقش نداشتم و شاید نظر دیگری هم داشتم.

وزیر امور خارجه گفت: هیچ کسی به اندازه من از توان موشکی جمهوی اسلامی دفاع نکرده است و سخنان من همواره پیرو فرمایشات امام و رهبری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد ظریف در  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مجتبی ذوالنور در رابطه با اظهارات وی در خصوص پولشویی و توان موشکی جمهوری اسلامی بیان کرد: بنده در همه عرصه‌های بین المللی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران محکم ترین دفاع را از همه سیاست‌های جمهوری اسلامی چه آنهایی که بنده در شکل گیری آنها نقش داشتم و چه آنهایی که در شکل گیری آنها نقشی نداشتم کرده‌ام. شاید دیدگاه‌های ما با هم متفاوت باشد اما همه در عمل یک سیاست را اجرا می کنیم و بنده نه تنها به تعهد خودم یعنی اجرای سیاست‌های جمهوری اسلامی متعهد هستم بلکه از آن نیز دفاع می‌کنم.

ظریف در ادامه تاکید کرد: همه دفاع بنده از شعارهای جمهوری اسلامی را در هند، آستانه و دوحه شنیده‌اند بنده مسئولیت دفاع از سیاست‌های جمهوری اسلامی را برعهده دارم و هیچ گاه کار خود را سخت نمی‌کنم. صحبت‌های بنده در خصوص بحث موشکی و پولشویی بزرگنمایی شده و آن چه بنده گفتم درست منتشر نشد.

ادامه دارد...

310 310

کد خبر 1344116

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل دانشگاه تهران تا میدان انقلاب با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح قدردانی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن اعلام انزجار از نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی در غزه، حمایت از آرمان فلسطینی‌ها را فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران تهرانی با صدور قطعنامه‌ای بار دیگر جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسرائیل نشان دادند.

آنها در این قطعنامه با تاکید بر اینکه دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد اعلام کردند: مردم ایران تا پیروزی نهایی کنار فلسطین خواهند بود و مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان خواهند رساند. ناکارآمدی گنبد آهنین و شکست حامیان رژیم صهیونیستی معادلات سیاسی و نظامی جهان را بر هم ریخت. امروز همه ما وظیفه داریم از سپاه و نیروهای مسلح تقدیر کنیم.

کد خبر 6082544 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند
  • پاسخ تنبیهی سپاه مایه عزت نظام اسلامی
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • موازنه قدرت بعد از عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • ایادی استکبار در صورت تجاوز به حدود جمهوری اسلامی با پاسخ محکم و مقتدرانه کشورمان مواجه می‌شوند
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش