Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پاریزی روز دوشنبه در کمیته کارگروه ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت ایام الله دهه فجر افزود: برنامه های دهه فجر با حضور گسترده جوانان در گلزار شهدا به منظور تجدید میثاق و گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود و فجر ۴۱ را با حضور گسترده نهادها و کارکنان دولت با قدرت در استان کرمان برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اماکن ورزشی دولتی کرمان به بخش خصوصی واگذار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اماکن ورزشی را با مجوز قانونی و طرح تشریفات به هیات های مربوطه واگذار می کنیم و ۱۰۰ درصد اماکن ورزش و جوانان استان کرمان از این راه به بخش خصوصی و هیات های ورزشی واگذار می شود.

وی ادامه داد: ما مکانی را در واگذاری ماده ۸۸ نمی توانیم نگهداریم که استفاده شود و در واگذاری تعیین تکلیف نشود.

پاریزی با بیان اینکه صدور موافقت نامه های اصولی محدودیتی نداشته است اظهار داشت: در برخی نقاط سو استفاده می شود که محدودیت های برای آن قرار داده شده که این محدودیت ها برای حفظ ظرفیت قانونی نباید مانعی ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: زمین های واگذار شده اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان که پیرو موافقت نامه اصولی اخذ شده باید در مدت کوتاهی ساخته و یا برگردانده شود.

وی عنوان کرد: شرایطی مطلوب در بخش حقوقی نداریم و املاک شهرستان ها باید تعیین تکلیف شوند و به صورت تخصصی مسائل رصد و پیگیری می شود.

پاریزی افزود: تا پایان سال وضعیت املاک ورزش و جوانان در شهرستان تعیین تکلیف می‌شوند و در قبال روند آن مسئولیت داریم که باید در نهایت دقت و سلامت بررسی و پیگیری شود.

وی تصریح کرد: هیات های ورزشی استان کرمان در مسائل مالی دقت داشته باشند و جلساتی با هیات ها و خزانه دارها در دستور کار داریم که مسائل مالی باید شفاف و پرداخت ها در رعایت چارچوب قانونی باشند که این امر خط قرمز اداره کل است.

پاریزی ادامه داد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در این زمینه نظارت کافی بر هیات های ورزشی داشته باشند.

وی افزود: سامانه سیماک نشانه جایگاه ورزش استان در سطح وزارت خانه است لذا باید به روز رسانی آمار و اطلاعات هیات های ورزشی در این سامانه در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به کمیسیون ماده پنج گفت: هیات های ورزشی تکلیف نظارت بر باشگاه ها را برای دریافت مجوزهای قانونی دارند و باشگاه ها با هماهنگی این واحدها را تفکیک و بر آنان نظارت کنند که سلامت کار حفظ شود.

ورزش و جوانان ارتباط انقلاب با نسل جوان را حفظ کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز گفت: کارگروه ورزش و جوانان می تواند ارتباط انقلاب با نسل جوان را حفظ کند و سازمان های مردم نهاد زیر مجموعه می توانند در دهه فجر فعالیتی مطلوب داشته باشند.

حسین انجم‌شعاع افزود: برنامه های دهه مبارک فجر توسط دستگاه های متولی هدفگذاری و در ادامه کار اجرای آن به جوانان سپرده می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما تنها انقلابی بود که هویت خود را حفظ کرده است اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب باید حفظ و به نسل جوان منتقل شود و اگر انقلاب نمی شد امروز پس از ۴۰ سال از اسلام چیزی باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: تلاش های استکبار امروزه در راستای وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی است زیرا ارزش های این نظام در استقلال، عزت و اقتدار، منافع آنان را به خطر انداخته لذا در پی ضربه زدن به نظام و ازبین بردن هویت آن هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل ورزش و جوانان استقلال انقلاب دهه فجر ورزش و جوانان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم داد تا نتوانیم آنگونه که باید و شاید به نتیجه موردنظرمان در بسکتبال با ویلچر در انتخابی پارالمپیک برسیم. - اخبار ورزشی -

جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال با ویلچر در رقابت‌های انتخابی پارالمپیک که به میزبانی فرانسه برگزار شد و با ناکامی تیم کشورمان همراه بود، اظهار داشت: مسابقاتی که برگزار شد، آخرین پنجره برای ورود به پارالمپیک بود که نتایج با آنچه مدنظرمان بود، فاصله داشت. ما می‌خواستیم یک تدارکات قبل از این مسابقات داشته باشیم که به دلایلی از جهت ناهماهنگی‌هایی که با کشور ترکیه داشتیم، شرایط فراهم نشد و تیم بدون دیدارهای تدارکاتی در تورنمنت انتخابی شرکت کرد.

معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس

 

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده همگی مدعی رسیدن به پارالمپیک بودند. به هر حال از نتیجه که اصلاً راضی نیستیم، چون توقع داریم بسکتبال با ویلچر هم مثل والیبال نشسته و سایر موفقیت‌هایش از جمله مقام‌های سوم در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی، باز هم نتایج خوبی بگیرد. همچنین باید تمهیدات بیشتری برایش آماده می‌کردیم و می‌توانستیم تدارکات بیشتری فراهم کنیم. در مجموع مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم داد تا نتوانیم آنگونه که باید و شاید به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

کوهپایه‌زاده عنوان کرد: از کادر فنی، بازیکنان و انجمن بسکتبال با ویلچر و تشکر می‌کنم که تمام انرژی خود را گذاشتند، اما نیاز است که با مدیریت درست‌تری مسیر را جوری هموار کنیم که کار به دقیقه 90 نرسد و بخواهیم به زحمت کسب سهمیه کنیم. این مشکل را از مدیریت و برنامه‌ریزی خودمان می‌دانم و امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر، تیم آماده‌تری برای بازی‌های آسیایی جوانان در تاشکند و همچنین بازی‌های پاراآسیایی 2026 ژاپن داشته باشیم. ما استعدادهای خوب، دانش فنی خوبی و زیرساخت‌های قابل قبول در کشور داریم، اما بیشترین مسئله‌ای که می‌تواند کمک کند، این است که برنامه‌ریزی و یک مسیر درستی‌تری را برای رسیدن به این موفقیت‌ها در نظر بگیریم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: یک آسیب‌شناسی خواهیم داشت و نتایج این تیم در شورای فنی و راهبردی بررسی می‌شود. همچنین گفت‌وگوهایی با کادر فنی و انجمن خواهیم داشت و بر اساس نظرات خرد جمعی که متوجه می‌شویم بیشترین مشکل کجاست، در همان راستا نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

کوهپایه‌زاده درباره برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی والیبال نشسته گفت: با کمیته پارالمپیک هم صحبت کردیم که بتوانیم یک یا دو مسابقه تدارکاتی یا به شکل تورنمنتی در ایران یا کشور دیگری برنامه‌ریزی کنیم. هنوز قطعی نشده، ولی این موضوع را در برنامه داریم. در جلسات فنی به این جمع‌بندی هم رسیده‌ایم. این کمبود را حس کردیم و به صورت جدی دنبال انجامش هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم با وزارت ورزش و هم کمیته پارالمپیک ارتباط نزدیک داریم تا بتوانیم بهترین عملکرد و نتایج را در رویدادهای پیش‌رو داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال