Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:32:56 GMT

قیمت آپارتمان نوساز در مناطق مختلف تهران +جدول

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۸۶۷۷

قیمت آپارتمان نوساز در مناطق مختلف تهران +جدول

برای خرید واحد مسکونی ۹۵ متری نوساز در نیرو هوایی خیابان دماوند به سرمایه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی نیاز است.

به گزارش مشرق، برای خرید واحد مسکونی نوساز بسته به موقعیت و متراژ باید هزینه‌های متفاوتی پرداخت کرد.

منبع: میزان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی قیمت مسکن مسکن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

فرارو- خرید آپارتمان در چالوس طبق رسم نانوشته سال‌های اخیر، همزمان با اتمام تعطیلات نوروزی مورد توجه خریداران حوزه مسکن قرار گرفته است. رشد جست‌وجو‌های اینترنتی ظرف هفته‌های اخیر درباره خرید آپارتمان در چالوس نشانه‌ای از این اتفاق است و علاوه بر چالوس، انگار مسافرانی که تعطیلات را در لاهیجان و رشت گذراندند، دنبال چند و، چون خرید آپارتمان در این شهر‌ها هستند. بررسی‌های فرارو از جدید‌ترین فایل‌های مسکونی مشخص می‌کند خرید آپارتمان در چالوس بابت واحد‌های دوخوابه دست‌کم متری ۲۵ میلیون آب می‌خورد. این عدد در شهری مثل لاهیجان دست‌کم به متری ۳۰ میلیون می‌رسد و ارقام پیشنهادی بخشی از فروشنده‌ها در رشت به عددورقم‌های فعلی بازار مسکن پایتخت طعنه می‌زند.

خرید آپارتمان در چالوس

خرید آپارتمان در چالوس براساس ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها در پلتفرم‌های مخصوص حوزه مسکن دست‌کم متری ۲۵ میلیون خرج برمی‌دارد. مثلا یکی از ارزان‌ترین آپارتمان‌های ۸۰ متری و دوخوابه در این شهر دقیقا دو میلیارد تومان آگهی شده است. با این اوصاف فروشنده بابت هر متر مربع ۲۵ میلیون قیمت گذاشته. حدود ۱۵ سال از زمان ساخت واحد می‌گذرد و با اینکه واحد طبقه چهارم قرار دارد، خبری از آسانسور در ساختمان نیست.

آپارتمان ۷۵ متری دیگری در چالوس با عمر بنا ۱۴ سال، متری ۳۳ میلیون آگهی شده و ارقام پیشنهادی فروشنده دیگری بابت آپارتمان ۸۰ متری و ۱۰ سال ساخت، متری ۳۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. با این حال وقتی سراغ گزینه‌های نوساز و اصطلاحا فول‌امکانات می‌رویم، ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها به‌شکل معناداری افزایش پیدا می‌کند.

آپارتمان ۷۰ متری و نوساز به‌عنوان مثال در چالوس معادل چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون یعنی متری ۶۵ میلیون تومان آگهی شده است. عددی که براساس آمار‌های رسمی از متوسط قیمت مسکن در نیمی از مناطق ۲۲ گانه تهران بیشتر است.

خرید آپارتمان در لاهیجان

لاهیجان یکی از شهر‌های استان گیلان است که در هفته‌های اخیر جست‌وجو‌های اینترنتی درباره چند و، چون خرید آپارتمان در این شهر افزایش پیدا کرده است. در همین شهر اغلب فروشنده‌ها برای آپارتمان‌هایی که حدود ۱۰ سال از عمربنا آن‌ها می‌گذرد، رقمی نزدیک متری ۳۰ میلیون تعیین می‌کنند.

قیمت آپارتمان ۷۰ متر در لاهیجان درحالی توسط فروشنده‌ای متری ۳۲ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان تعیین شده که دقیقا ۱۰ سال از زمان ساخت واحد می‌گذرد و به‌جز پارکینگ، در فهرست امکانات چیزی دیده نمی‌شود.

قیمت آپارتمان ۶۳ متری و تقریبا مشابه دیگری متری ۳۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان اعلام شده و فروشنده دیگری برای خانه ۶۰ متری که سال ۹۲ ساخته شده، همین عدد را در کادر قیمت گذاشته.

خرید آپارتمان در رشت

خرید آپارتمان در رشت، می‌تواند معادل متوسط قیمت مسکن در پایتخت هزینه داشته باشد. آخرین آمار‌های رسمی متوسط قیمت مسکن در تهران را حدود متری ۸۰ میلیون نشان می‌دهد و ارقام پیشنهادی بخش قابل توجهی از فروشنده‌ها در رشت در همین محدوده قیمت قرار می‌گیرد.

آپارتمان ۶۴ متری که چهار سال از عمر بنا آن در رشت می‌گذرد را تصور کنید. رقم پیشنهادی فروشنده برای این واحد متری ۷۹ میلیون و ۶۸۷ هزار تومان قیمت گذاشته است. با این اوصاف خریدار باید پولی معادل پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون برای این واحد کنار بگذارد.

آپارتمان ۶۰ متری دیگری با عمر بنا ۱۷ سال، متری ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها برای گزینه‌های ارزان‌تر، تا مرز متری ۴۵ میلیون تقلیل پیدا می‌کند. مثل آپارتمان ۸۰ متری و دوخوابه‌ای که با ۲۰ سال عمر بنا متری ۴۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان آگهی شده است.

قیمت آپارتمان در چالوس، لاهیجان و رشت

موقعیت

متراژ

عمر بنا

امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

چالوس

80 متر

15 سال

پارکینگ و انباری

دو میلیارد

25 میلیون تومان

چالوس

75 متر

14 سال

پارکینگ و انباری

دو میلیارد و 500 میلیون

33 میلیون و 333 هزار تومان

چالوس

70 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

چهار میلیارد و 550 میلیون

65 میلیون تومان

لاهیجان

70 متر

10 سال

پارکینگ

دو میلیارد و 300 میلیون

32 میلیون و 857 هزار تومان

لاهیجان

63 متر

10 سال

پارکینگ و انباری

دو میلیارد و 100 میلیون

33 میلیون و 333 هزار تومان

لاهیجان

60 متر

11 سال

پارکینگ و انباری

دو میلیارد تومان

33 میلیون و 333 هزار تومان

رشت

64 متر

چهار سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

پنج میلیارد و 100 میلیون

79 میلیون و 687 هزار تومان

رشت

60 متر

17 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

چهار میلیارد و 350 میلیون تومان

72 میلیون و 500 هزار تومان

دیگر خبرها

  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)