Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@13:44:50 GMT

همکاری در زمینه اجرای ۱۰ طرح تحقیقاتی پسا دکتری

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۸۷۰۲

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با هدف شناسایی و حمایت از دانش آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش ایسنا، هدف از امضای این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه اجرای ۱۰ طرح تحقیقاتی پسا دکتری ویژه، مطابق ضوابط و مقررات و سیاست‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی اعلام شده از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این تفاهم‌نامه تاکید شده است که حمایت از محقق پسا دکتری ویژه، در قالب حق‌الزحمه و گرنت پژوهشی خواهد بود که میزان حق‌الزحمه برابر با حقوق استادیار پایه یک در دانشگاه تهران در همان سال و میزان گرنت پژوهشی حداکثر تا سقف ۵۰ درصد حق الزحمه خواهد بود.

بنابراین اعتبار مالی حق الزحمه بصورت مشترک توسط طرفین (صندوق و دانشگاه ) به نسبت ۷۰ درصد سهم صندوق و ۳۰ درصد سهم دانشگاه تأمین و هزینه خواهد شد.

مدت و اعتبار این تفاهم‌نامه پنج سال است و در صورت نیاز و توافق کتبی طرفین تمدید آن امکان پذیر خواهد بود.

براساس این تفاهم نامه، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر پرونده افراد را طبق شاخص های هیات جذب بررسی و مراتب شایستگی را همراه پرونده با امضای معاون پژوهش و فناوری به صندوق معرفی می کند.

پس از دریافت اسامی توسط صندوق، متقاضیان مورد غربالگری اولیه قرار خواهند گرفت و افرادی که در این مرحله انتخاب می شوند برای ثبت نام در سامانه صندوق معرفی خواهند شد.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، پس از ارسال طرح توسط برگزیدگان داوری و ارزیابی از طرح‌های پژوهشی مطابق ضوابط مقرر در صندوق انجام شده و برگزیدگان نهایی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور گرنت پژوهشی طرح تحقیقاتی پسادکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، گفت: افزایش بار بیماری‌های مزمن و صعب العلاج و  تبعیت نکردن بیماران از درمان پس از ترخیص، از جمله چالش‌های نظام سلامت در ایران است که علاوه بر پیامد‌هایی نظیر بستری مجدد و مراجعات برنامه ریزی نشده به اورژانس ها، هزینه هنگفتی را به بیمار و نظام سلامت تحمیل می‌ کند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: معاونت پرستاری در راستای پاسخ به این نیاز، واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار را پس از یک دوره طرح آزمایشی، در سال ۱۴۰۱ در بیمارستان‌های سراسر کشور راه اندازی کرد که در حال حاضر، به پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به ۱۱ بیماری مزمن و صعب العلاج می‌پردازند.

 عبادی درباره هدف از واگذاری طرح تحقیقاتی به مرکز تحقیقات بیمه سلامت گفت: هدف از انجام این طرح تحقیقاتی، تعیین میزان صرفه جویی ریالی ناشی از تاثیر مداخله واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار بر شاخص‌های بستری مجدد، رضایتمندی بیماران و مراجعات غیرضروری به اورژانس بیمارستان است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت امضای این تفاهم‌نامه را گامی مهم برای ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت در ایران دانست و گفت: در این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های علمی پیش‌بینی شده است.


این تفاهم نامه با هدف ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت به امضای  عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و محمد عفت پناه سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت رسید.

دیگر خبرها

  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت