Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که تیمش به زحمت توانسته از سد حریف خود در هفته بیستم سری A رد شود. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو بار دیگر با گل‌هایش به یوونتوس برای کسب پیروزی کمک کرد و این بار گل‌های او به تنهایی مسبب برد بانوی پیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره شماره 7 بیانکونری شب گذشته (یکشنبه) در دیدار خانگی این تیم مقابل پارما در هفته بیستم سری A قبل و بعد از تنها گل تیم میهمان گلزنی کرد تا به یوونتوس برای کسب شانزدهمین بردش در این فصل کمک کند و حاشیه امنیت آن در صدر جدول به 4 امتیاز افزایش پیدا کند. با این حال او اعتراف کرد که تیمش به زحمت توانسته از سد میهمان سرسخت خود برآید.

رونالدو که در هر یک از 7 بازی اخیر یوونتوس گل زده (مجموع 11 گل) و شمار گل‌هایش در لیگ به 16 تا رسیده است، پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اینکه بازی را بردیم بسیار مهم بود. می‌دانستیم که اینتر مساوی کرده و لاتزیو هم بازی‌‌اش را برده است پس خیلی اهمیت داشت که از این فرصت استفاده کنیم. با این حال بردن بازی کار سختی بود. پارما تیم بسیار منظمی است و شکست دادن آن اصلاً کار آسانی نیست. با این وجود ما سخت جنگیدیم تا به این پیروزی دست پیدا کنیم.

رونالدو ادامه داد: در دقایق پایانی بازی، پارما فشار زیاد آورد و تعداد بازیکنانش را در محوطه جریمه ما افزایش داد. به همین دلیل ما برای دقایقی نتوانستیم توپ را به آسانی میان خطوط‌مان به گردش درآوریم. چنین اتفاقاتی در فوتبال ممکن است رخ دهد. همین موضوع باعث شد که ما برای دقایقی دچار استرس و تنش شویم. با این حال چیزی که در نهایت اهمیت دارد این است که ما بازی را بردیم.

سری A| افزایش اختلاف یوونتوس صدرنشین با اینتر در شب رکوردشکنی رونالدو

گل‌هایی که رونالدو به ثمر رساند، او را از حیث مجموع گل‌های به ثمر رسانده در 5 لیگ بزرگ فوتبال اروپا در عدد 432 با لیونل مسی مساوی کرد هرچند مسی تنها دقایقی بعد با زدن گل برتری بارسلونا مقابل گرانادا دوباره از رونالدو سبقت گرفت.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو سری A یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو سری A یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم

به گزارش "ورزش سه"، الکس دل پیرو به تازگی پس از گذراندن چند سال در لس آنجلس به اروپا بازگشته و تصمیم به نقل مکان به مادرید، پایتخت اسپانیا، به همراه خانواده اش گرفت.

او در این رابطه توضیح داد: «بله، ما قبلاً در لس آنجلس زندگی می کردیم و به دنبال مکانی راحت و بین المللی در اروپا بودیم. ما آن را پیدا کردیم و فکر می کنم بهترین شهر برای ما مادرید باشد.»

دل پیرو ادامه داد: «بچه ها اینجا خوشحال هستند و همه آنها فوتبال بازی می کنند. توبیاس از ختافه به آلکورکون پیوست، ساش هنوز در ختافه است و دوروتیا در المپیا. سطح آموزش در اسپانیا برای پسران و دختران بسیار بالا است.»

دل پیرو در مورد آینده فوتبال ایتالیا گفت: «ما در فصل آینده پنج باشگاه در لیگ قهرمانان خواهیم داشت و نتایج در اروپا در چند فصل گذشته فوق‌العاده بوده است. اگر به جنبه مالی، تلاش ها و سرمایه گذاری هایی که در مقایسه با کشورهای دیگر می توانیم انجام دهیم نگاه کنیم، این می تواند نیمه پر لیوان باشد. ایتالیا با ایده و خلاقیت توانسته نقش مهمی در فوتبال اروپا داشته باشد. راه طولانی برای بازگشت به آنچه در دهه 2000 بودیم در پیش است، اما ما حتی بدون استادیوم های مدرن و با وجود بسیاری از جنبه های منفی در فوتبال خودمان، بازهم گام های مهمی به جلو برداشته ایم.»

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی