Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:35:46 GMT

شروع خوب ستین با بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۸۹۵۸

شروع خوب ستین با بارسلونا

بارسلونا با هدایت سرمربی جدید اسپانیایی خود توانست آمار خیلی خوبی در مالکیت توپ و پاس به ثبت برساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا با هدایت کیکه ستین توانست با تک گل لیونل مسی گرانادا را شکست دهد و دوباره به صدر جدول برگردد. آبی اناری‌ها با سرمربی جدید خود رکورد پاس دادن در این فصل را شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ستین از مرز ۱۰۰۰ پاس عبور کردند و توانستند ۱۰۰۵ پاس (۹۲۱ پاس صحیح) بدهند. بهترین آمار بارسا در این فصل ۲۱۷ پاس بود و در جایگاه نخست رئال بتیس با ۷۸۸ پاس قرار داشت.

آبی اناری‌ها بهترین رکورد خود را در فصل ۱۱-۲۰۱۰ به ثبت رساندند و توانستند در دیدار برابر لوانته ۱۰۴۶ پاس دهند. دومین آمار برتر این تیم هم برابر لوانته با ۱۰۳۵ پاس به ثبت رسید.

نکته قابل توجه دیگر بازی دیشب بارسلونا مالکیت توپ بود و این تیم توانست ۸۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. این اتفاق در دوران ارنستو والورده و لوییس انریکه هرگز رخ نداد. بهترین آمار آبی اناری ها در یازدهم مارس ۲۰۱۱ به ثبت رسیده بود که با هدایت پپ گواردیولا ۸۳.۹۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

تیم کاتالانی در دیدار برابر اینتر در سال ۲۰۱۰ توانست رکورد ۸۶.۲۷ درصد مالکیت توپ را به ثبت برساند. آن بهترین آمار بارسا محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس فروخته شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای حضور در رقابت‌های آسیایی نیاز به مالکیت مجزا از هم را دارند و از این رو پس از کش و قوس‌ها فراوان ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از طریق فرابورس واگذار شد.

به این ترتیب، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندر امام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کند.

سازمان خصوصی سازی سهام این دو باشگاه را به شرکت‌های نام برده شده انتقال خواهد داد تا این دو تیم از لحاظ مالکیت مشترک، مشکلی برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC نداشته باشند.

کد خبر 6085362

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند