Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: از مجموع ۵۵ مصوبه سفر استاندار به شهرستان خوسف، بیش از ۹۰ درصد مصوبات تا دهه فجر اجرایی می‌شود. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه جمع‌بندی پیشرفت مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان خوسف اظهار داشت: سفر استاندار به این شهرستان 55 مصوبه داشته که  85 درصد آنها تاکنون اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از کل مصوبات مربوط به شهرستان خوسف تاکنون 14 مصوبه 100 درصد اجرایی شده و  بیش از 90 درصد مصوبات تا دهه فجر محقق خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: بیشترین مصوبات این سفر، مربوط به ورزش و جوانان، نوسازی مدارس، راه و شهرسازی و شرکت توزیع نیروی برق بوده است.

میرجعفریان با اشاره به اینکه از مجموع 55 مصوبه سفر استاندار 30 مصوبه مربوط به بخش روستایی است متذکر شد: این نشان دهنده توجه ویژه استاندار به بحث توسعه روستایی است.

پیگیری مصوبات در سفر استاندار خراسان جنوبی به زیرکوه؛ تاکید در اجرای پروژه‌های عمرانی زیرکوهتلاش دستگاه‌ها برای اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار به قاین مطلوب استدستاوردهای سفر استاندار خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان / توسعه همکاری‌های ‌اقتصادی، عمرانی و فرهنگی

وی در تشریح برخی برنامه‌های دولت در استان مسکن محرومین را طرحی بسیار موفقی نامید که طی آن در استان بیش از ده هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: طرح نهضت گلخانه‌ها برای احداث هزار هکتار گلخانه در استان برنامه‌ریزی شده و برای اجرایی کردن آن تسهیلات با سود پایین پرداخت می‌شود. 

به گفته میرجعفریان افزایش بیش از  4 برابری اعتبارات راه‌های استان هم از دیگر خدمات دولت در استان است.

وی تصریح کرد: طی سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس بنیاد برکت کشور، موضوع احیا و مرمت قنوات به اولویت استان تبدیل شده که باید برای تحقق کامل این موضوع پیگیری های بیشتری صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان خوسف کارهای عمرانی بسیار بزرگی در راستای گازرسانی، اجرای شبکه فیبر نوری و مسکن محرومین در حال اجراست.

میرجعفریان از تخصیص مبلغ سی میلیارد ریال مازاد بر اعتبارات مصوب به بیمارستان شهر خوسف خبر داد و تأکید کرد: بعد از سفر استاندار به شهرستان خوسف، این پروژه جان تازه‌ای گرفت.

انتهای پیام/ 252/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند