Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی از فوت راننده کامیون بر اثر خروج از جاده در محور ساوه - بوئین زهرا خبر داد.

سرهنگ کهریزی افزود: ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۳۳ محور ساوه - بوئین زهرا بر اثر خروج یک دستگاه کامیون از جاده راننده آن جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو اعلام شده است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی مرگ راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ حرکت شتابان جاده قدیم قزوین رشت به سوی نابودی کامل

تین نیوز

تعدادی از رانندگان کامیون فعال در بخش ترانزیت جاده ای می گویند جاده قدیم  قزوین رشت، حرکت شتابانی به سوی نابودی و ناکارآمدی آغاز کرده است.

به گزارش تین نیوز، یکی از رانندگان کامیون در این مورد گفت: رانندگان ناوگان سنگین هنگام عبور از جاده قدیم قزوین لوشان منجیل رودبار رستم آباد امامزاده هاشم رشت، با جاده بسیار خراب و غیرقابل استفاده روبرو می شوند.

ظفر عظیمی مهر افزود: باتوجه به اهمیت و جایگاه ترانزیتی بندر آستارا، لازم است توجه ویژه ای به جاده ترانزیتی قزوین رشت صورت گیرد که متاسفانه چنین نیست و جاده مذکور فراموش شده و تعمیر و نگهداری آن به خوبی انجام نمی شود.

وی تاکید کرد: از گردنه کوهین تا امامزاده هاشم خصوصا در پیچ های جوبین و نقله بر ، صدها دستگاه تریلی یخچال دار و ترانزیت مجبور هستند با دنده بسیار سنگین و کند با سرعت پایین در حد 10 کیلومتر رانندگی کنند .

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا گفت: به همین دلیل است که یک مسیر ۱۴۰ کیلومتری در چندین ساعت طی می شود که ازدحام، ترافیک، دیر رسیدن و تخریب کالا، شکستن کالاهای شکستنی و خراب شدن تره بار و دیگر مشکلات را به همراه دارد.

عظیمی مهر افزود: هم اکنون وضعیت جاده و شاهراه ترانزیتی آستارا به گونه ای است که می توان گفت بخش زیادی از جاده در نابودی کامل است.

او ادامه داد: رانندگان کامیون های ترانزیتی که به اجبار از این جاده عبور می کنند با افزایش روند فرسودگی آن دیگر رغبتی به انتخاب آستارا به عنوان یکی از مراکز ترانزیتی نخواهند داشت.

وی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درخواست کرد نسبت به آسفالت جاده ترانزیتی قزوین رشت اقدام نمایند.

فیلم پیوست مربوط به جاده قدیم قزوین رشت است که در شبکه های اجتماعی منتشر شده.

فیلم را ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تنظیم کرایه حمل محصولات کشاورزی با اخذ بارنامه میسر می شود
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • ◄ حرکت شتابان جاده قدیم قزوین رشت به سوی نابودی کامل
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • چطور بدون نوشیدن قهوه سرحال و هوشیار باشیم؟
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • ریزش آوار در مرغداری یک کشته بر جای گذاشت
  • داستان دهقان فداکار این بار در مرند تکرار شد