Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع فلسطینی از اقدام مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر صدور اخطاریه برای ۱۰ شهروند فلسطینی ساکن قدس اشغالی جهت تخریب منازل‌شان به بهانه‌های واهی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی فلسطین به نقل از عدنان غیث، استاندار قدس اشغالی اعلام کرد: شهرداری رژیم اشغالگر در قدس در اختاریه‌ای به ساکنان هفت منزل در محله "باب السلسله" در قدس ابلاغ کرده‌اند که باید منازلشان را تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این منازل در نتیجه حفاری‌های انجام شده در راستای شهرک‌سازی دچار ترک خوردگی شده‌اند.

عدنان غیث در ادامه افزود، ریزش‌ها و ترک‌هایی که در ساختمان‌های محله باب السلسله اتفاق می‌افتد، نتیجه حفاری و تخریب‌هایی است که توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است.

در همین راستا، مرکز اطلاعات وادی حلوه (یک سازمان حقوقی غیردولتی) گزارش داد که دادگاه مرکزی اسرائیل در قدس یکشنبه دستور تخلیه یک ساختمان سه طبقه دیگر را در محله "بطن الهوی" در شهرک "سلوان" که متعلق به خانواده "الرجبی" است، صادر کرد تا پس از تخلیه به جمعیت فعال در عرصه شهرک‌سازی "عطیرت کوهنیم" تحویل داده شود.

این مرکز در ادامه گزارش داد که دادگاه مرکزی اسرائیل این دستور را در پاسخ به اعتراض خانواده فلسطینی الرجبی صادر کرده است، این خانواده فلسطینی که از سال ۲۰۱۶ تا کنون اخطاریه‌هایی را از سوی عطیرت کوهنیم مبنی بر تخلیه منزلشان دریافت کرده بود، پیشتر به این دادگاه اسرائیلی اعتراض کرده و در پی اثبات مالکیت خود بر این ساختمان بود.

طبق گزارش این مرکز حقوقی، ساختمان مذکور شامل سه طبقه است که ۱۶ فلسطینی ازجمله چند کودک و افراد مسن در آن ساکن هستند.

رژیم صهیونیستی سیاست یهودی سازی مناطق فلسطینی به ویژه قدس اشغالی را با ترفندها و شیوه‌های مختلف از جمله ادعای نداشتن مجوز ساخت به پیش می برد که تاکنون شمار زیادی از فلسطینیان به عنوان ساکنان اصلی فلسطین از جمله قدس اشغالی خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند و این اقدامات نژادپرستانه و ظالمانه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تخریب منازل فلسطینیان رژيم صهيونيستي طرح یهودی سازی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تروریست خواندن همه اسرای فلسطینی اجرای مجازات اعدام برای آن‌ها را راه حل صحیحی برای مقابله با مشکل ازدحام زندان‌های این رژیم دانست.

براساس گزارش الجزیره، او در پستی در حساب کاربری خود درباره راه حل جزئی برای بحران بازداشت در سرویس زندان ادعا کرد: اعدام برای خرابکاران راه حل صحیح برای مشکل شلوغی زندان‌ها  است.

دفتر رسانه دولتی در نوار غزه دیروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی از زمان آغاز جنگ ویرانگر خود در نوار غزه از بیش از ۶ ماه پیش، بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی را دستگیر کرده است.

بن غفیر در همان پست، خواستار انحلال شورای جنگ و توقف سیاست مهار و پاسخ متناسب محدود رژیم صهیونیستی شد. این درحالی است که اگر بنابر ادعای این وزیر صهیونیست در پاسخ مهار شده ارتش اشغالگر، تاکنون بیش از سی هزار فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن بودند، به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: اسرائیل باید به دشمنان خود نشان دهد که به قول او به شیوه‌ای جنون آمیز پاسخ می‌دهد. ادامه سیاست کنونی شورای جنگ، اسرائیل را بیش از پیش از دستیابی به پیروزی مطلق دور می‌کند.

پیش از این باشگاه اسرای فلسطینی فاش کرده بود که به دلیل افزایش تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، این اسرا در اتاق‌های کوچک زندانی شدند. نظامیان صهیونیست اسرا را آزار داده، لباس‌های آنان را در آورده و به آنان غذای مورد نیازشان را نمی‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس
  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات