Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله روحانی منش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک مرد ۴۰ ساله در کارگاه سفالگری در لالجین مشغول به فعالیت بود که برای رفع گره از کار دوستش چک وی را ضمانت کرد.

وی اضافه کرد: همکار و دوست این جوان به جای پرداخت وجه چک متواری شده و موجب می شود که این فرد که مستاجر و دارای ۲ فرزند دختر است راهی زندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه این مددجو از ۲۸ مهر امسال راهی زندان شد اظهار داشت: پس از تکمیل پرونده این  زندانی، آزادی او در دستور کار ستاد دیه قرار گرفت.

روحانی منش بیان کرد: گروهی از بانوان ایرانی مقیم ایتالیا که چندی پیش زمینه آزادی یک زن را فراهم کرده بودند با تامین بدهی این جوان که ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود موجب بازگشت این فرد به آغوش خانواده شدند.

وی بیان کرد: هم اینک ۳۰۷ تن در زندان های این استان حضور دارند و ۱۹۲ زندانی جرائم غیرعمد ۹ ماهه سالجاری در همدان آزاد شدند.

برچسب‌ها همدان ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد آزادی زندانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد آزادی زندانی همدان ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی