Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مُلا سیدمحمد محمدی روز دوشنبه در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان روانسر افزود: روانسر دارای پیشینه بسیار درخشانی در تولید علم و دانش است و دغدغه همه متولیان باید اعتلای جایگاه علمی این شهرستان و تربیت نسلی ممتاز و برجسته باشد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان برای ترقی نیازمند علم به روز هستند و در این راستا هوشمندسازی مدارس در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه روانسر نهاد آموزش و پرورش را در همه جوامع هدایتگر دانست و تاکید کرد پیشرفت هر کشور و ملتی در گرو توجه به این نهاد است.

ماموستا محمدی ادامه داد: هر ملتی که اهل علم را تکریم کند مسیر پیشرفت را به خوبی طی می‌کند.

فرماندار روانسر نیز در ادامه این جلسه گفت: برای موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان باید در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه  برنامهریزی‌های درست و اصولی پیاده شود.

سعدی مصطفی‌زاده افزود: کنترل آسیب‌های اجتماعی را از مدارس شروع کنیم و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی در اولویت برنامه های مدارس باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اساس توسعه و پیشرفت است اضافه کرد: تاثیرگذارترین نهاد در جامعه آموزش و پرورش است و معلمان و فرهنگیان بیشترین نقش را دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز در این جلسه گفت: بر اساس تفاهم‌نامه این اداره با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ۱۰۸ نفر از دانش آموزان پایه نهم دبیرستان‌های ام المومنین و حضرت زهرا(س) مهارت های هفت گانه ACDL  را فرا می‌گیرند.

کامران حسین‌زاده افزود: ۱۰۰ سرویس دانش آموزان مدارس در این شهرستان ساماندهی شده و بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت کشور برای دریافت سهمیه سوخت به شهرداری روانسر معرفی شده‌اند.

وی یادآور شد: با آغاز فصل سرما در این شهرستان، تاکنون ۷۳ هزار لیتر نفت سفید و نفت گاز میان مدارس این شهرستان توزیع شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر اضافه کرد: تاکنون ۱۱۵ کلاس درس در این شهرستان با همکاری انجمن اولیا و مربیان، خیرین و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس هوشمندسازی شده است.

در سال تحصیلی جاری ۹ هزار دانش آموز روانسری در ۱۵۱ واحد آموزشی و ۴۵۲ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر فرمانداری روانسر هوشمندسازی مدارس آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر فرمانداری روانسر هوشمندسازی مدارس آموزش و پرورش روانسر فرمانداری روانسر هوشمندسازی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش بهاباد، صبح امروز در این جلسه با تبریک ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، کمبود نیروی انسانی، هزینه‌های مدارس و کمبود امکانات را از مهمترین چالش‌های آموزش و پرورش بهاباد دانست و اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت همگانی و پشتیبانی شورای آموزش و پرورش به عنوان اتاق فکر دستگاه تعلیم و تربیت، این مشکلات رفع شود.

علیرضا قطب الدینی با اشاره به کسب رتبه های برتر دانش آموزان شهرستان در مسابقات فرهنگی هنری شهرستان و استان گفت: در سال گذشته ۴۴ نفر از دانش آموزان این شهرستان در رشته های فرهنگی هنری رتبه های برتر استان یزد را به خود اختصاص دادند و سبب افتخاری برای شهرستان شدند که امیدواریم در یک مراسم خاص از این دانش آموزان تجلیل کنیم.

فرماندار بهاباد نیز در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد بسیارمهم در کشور است، افزود: شورای آموزش و پرورش در کشور و شهرستان از جایگاه بالایی برخوردار است و آینده و فرهنگ و نیروی انسانی در شهرستان نگاه به مجموعه آموزش و پرورش دارد بنابراین این جایگاه باید تقویت شود.

علیرضا تیموری به برگزاری برنامه های هفته معلم در شهرستان اشاره کرد و افزود: در هفته معلم باید برنامه هایی که در خور شأن و مقام و منزلت معلم است، برگزار شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: آموزش و پرورش هم به مشارکت مردم نیاز دارد و با مشارکت و حمایت مردم می تواند رونق بیشتری پیدا کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه بحث مشارکت مردم در آموزش و پرورش به طور جدی یکی از ضروریات است، افزود: باید بحث مشارکت مردم در آموزش و پرورش را جدی بگیریم و بعضی از کارها و امور آموزش و پرورش را به دست مردم بسپاریم.

حسن عبداللهیان اضافه کرد: بر اساس اظهارات رئیس جمهور ابر پروژه دولت در سال ۱۴۰۳ تقویت ایمان، امید و اعتماد مردم نسبت مسئولان و بدنه اجرایی کشور است و این مهم تنها با خدمت بیشتر و با حرکت به سمت تحول و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم میسر خواهد شد.

وی به نامگذاری شعارسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار باید در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت جدی تحقق یابد.

امام جمعه بهاباد نیز در این جلسه با بیان اینکه تجربه و آموزش می‌تواند تحول در اندیشه ها ایجاد کند، افزود: توسعه هر شهری باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیی بشکانی به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین درآموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و سند آموزش و پرورش برای دانش آموزان و معلمان تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه اولین ماموریت در آموزش و پرورش، اجرا و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اهتمام و اهمیت به علم و پژوهش است، گفت: باید به مسئله پژوهش و علم و تحقیق در آموزش و پرورش بها داده شود.

در این جلسه هر یک از اعضای شورای آموزش و پرورش نظرات و پیشنهادات خود را در مورد برنامه های آموزش و پرورش به ویژه برنامه بزرگداشت هفته مقام منزلت معلم ارائه کردند.

کد خبر 6063965

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش