Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: تمام تمرکز وزارتخانه این است که باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر که مشکلات حقوقی ندارند هرچه زودتر به متقاضیان تحویل داده شود. در قالب مسکن مهر پروژه‌های متعددی زیر نظر تعاونی‌ها اجرا می شود که اختلافات داخلی آنها مانع اتمام پروژه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مشکلات این واحدها پایین بودن آورده  متقاضیان، اختلاف با سازنده، عدم فروش اقساطی و عدم برگشت منابع است.

وی افزود:  برای تکمیل کارهای  زیربنایی و روبنایی مسکن مهر مصوباتی از سوی دولت ارایه  شده که سازمان ملی زمین و مسکن و هم‌چنین مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید از منابع خودشان به مسکن مهر کم کنند ولی مجموعه استانداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید کمک کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اهتمام شرکت ملی گاز ایران در نصب انشعابات گاز واحدهای مسکن مهر جای تشکر دارد گفت: با وجود همکاری مناسبی که شرکت ملی گاز با سایت‌های مسکن مهر  داشته هیچ‌گاه درخواست پول نکردند و خیلی بی سر و صدا و بی‌ادعا کارها را پیش برده‌اند. این انتظار از سایر دستگاه‌هایی که مسوولیت انشعابات مسکن مهر را بر عهده دارند هم می‌رود.

محمودزاده تاکید کرد: درخصوص سایر شرکت‌های خدماتی، ما به عنوان  وزارت  راه و شهرسازی متولی پرداخت پول نیستیم. یک سری وظایف سازمانی داریم؛ در حالی که پروژه مسکن  مهر برای همه‌ی دولت است و همه دستگاه‌ها باید کمک کنند. بعضی مسائل در حوزه  وظایف ما نیست و منابعی هم طبیعتا  دولت در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای این موضوعات نمی‌گذارد.

انتهای  پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: انشعابات معاون وزیر راه و شهرسازی مسكن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد

روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ هزار همت نیاز داریم که تا به امروز تنها دو سوم از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده اند گفت: از این ۴ هزار همت یک سوم بانک‌ها پرداخت کرده اند.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن  بسیار نمود پیدا کرده  است.

اکبری اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله  رشد بخش مسکن منفی بود اما  امروزه  که با رشد حدود ۳درصدی مواجه هستیم  این رشد  تورمی نبوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی  تاکید کرد: از ظرفیت‌ مردمی‌سازی ساخت مسکن غافل نشویم چرا که به کارگیری این ظرفیت ها نقش موثری  در تکمیل و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین
  • خاندوزی: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت ندارد
  • موجرانی که اجاره زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند
  • دولت هیچ نفعی از نوسانات نرخ ارز نمی‌برد
  • موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند