Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: قاتل طارمی پای چوبه دار بعد از تحمل 15 سال حبس بخشیده شد.

به گزارش رکنا،  رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: قاتل ۱۹ ساله‌ای که مرتکب قتل شده بود، پس از ۱۵ سال حبس، در آستانه اجرای حکم قصاص از سوی اولیای دم بخشیده شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: این جوان در سال ۱۳۸۳در دهستان درام به اتهام قتل عمد فردی ۴۰ ساله به قصاص نفس محکوم شده بود، پس از طی مراحل قانونی و تایید استیذان قصاص نفس، آماده اجرای حکم قصاص بود که با تلاش و میانجیگری همکاران دادسرا حاضر در محل اجرای حکم، اعضای ستاد صبر و مسئولین زندان، اولیای دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل با ابراز ندامت و پشیمانی از قصاص نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برابر گزارش پاسگاه انتظامی درام مبنی بر مشاهده یک جسد خون آلود، بلافاصله دستور تحقیقات در این خصوص صادر شد که پس از تحقیقات اولیه مشخص شدکه متهم با سنگ پنج کیلویی که در کنار جسد و آغشته به خون بوده مرتکب قتل شده است.

رییس شورای قضایی استان در تشریح این پرونده اظهار کرد : متهم پس از تحمل ۱۵ سال حبس پس از آن که با توجه به قرائن موجود به قتل اعتراف کرده و در بازداشت بود در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت که با اخذ رضایت از اولیای دم پایه چوبه دار حیات دوباره یافت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت قاتل قتل اخبار حوادث حبس زنجان چوبه دار شوکه قاتل جوان اخبار زنجان فیلم عکس مرد تهران دستگیر شد زن ویدیو ها تلگرام شهادت سردار سلیمانی زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس...

حزب الله در پاسخ به شهادت یکی از رزمندگانش پایگاه راه بردی صهیونیستارو در شمال سرزمین های اشغالی با پهباد انتهاری هدف قرار داد.این پهبادها با عبوراز پدافند هوایی رژیم صهیونیستی اهداف خود را با موفقیت منهدم کرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074080 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کابوس...
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • کیفیت اتفاقی نیست
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم