Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: آخرین فیلمی که دیدم فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» اثر نرگس آبیار بود، من در هنگام دیدن این فیلم چند بار از سالن خارج شدم زیرا شرایط آن منطقه را دیده‌ام و با لحظه به لحظه فیلم ارتباط برقرار می کردم و همین باعث می‌شد که نتوانم فیلم را تحمل کنم. تاریخ انتشار: 11:33 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۲۶۴

بهمن دان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر قرارداد بازی در فیلم سینمایی «میز قرمز» را بسته‌ام و قرار است به زودی جلوی دوربین یکی از کارگردانان خوب جوان سینما بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: فیلم سینمایی «میز قرمز» توسط نوید اسماعیلی هم‌اکنون فیلمبرداری خود را آغاز کرده منتها فیلمبرداری بخشی که من در آن بازی می‌کنم از اسفند ماه آغاز خواهد شد. به طور کلی همکاری با نسل جوان سینما برایم بسیار جذاب است، از طرفی با چند تن از عوامل پشت صحنه هم آشنایی قبلی داشتم و همه اینها عاملی شدند تا در «میز قرمز» حضور داشته باشم. 

بازیگر سریال «معمای شاه» نسل جوان سینما را بسیار مستعد خواند و افزود: نسل جوان سینما پر از ایده و خلاقیت است، مطالعات بیشتری داشته و اطلاعاتش از سینمای روز بسیار بالاتر است، منتها با تجربه‌های عرصه سینما باید در کنار جوانان حضور داشته باشند تا آنها از سر بی تجربگی از مسیر اصلی خارج نشوند. 

وی با اشاره به سایر فعالیت‌های خود در عرصه سینما اظهار کرد: من دو فیلمنامه بسیار خوب در زمینه دفاع مقدس دارم که متاسفانه هیچکس برای سرمایه گذاری روی آنها قدمی بر نمی‌دارد، زمان زیادی به دنبال جذب سرمایه برای این دو اثر بودم اما همچنان بی فایده بوده است. متاسفانه با وجود حجم عظیم آثار کمدی و گیشه کسی به ساخت آثار دفاع مقدس توجه چندانی نمی‌کند. 

این بازیگر سینما درباره احتمال ساخت فیلمی با موضوع «عبدالمالک ریگی» تاکید کرد: یکی از فیلمنامه‌هایم درباره حمله به سکوهای نفتی بوده و دیگر فیلمنامه‌ام به موضوع عبدالمالک ریگی می‌پردازد که می‌تواند در منطقه به عنوان اثری مطرح معرفی شود، منتها همچنان مشکلات مالی برای ساخت این فیلم مرا متوقف کرده است. 

بازیگر سریال «زیر تیغ» درباره وضعیت فعلی سینما اظهار کرد: من زیاد سینما نمی‌روم، آخرین فیلمی که دیدم فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» اثر نرگس آبیار بود، من در هنگام دیدن این فیلم چند بار از سالن خارج شدم زیرا شرایط آن منطقه را دیده‌ام و با لحظه به لحظه فیلم ارتباط برقرار می کردم و همین باعث می‌شد که نتوانم فیلم را تحمل کنم.

وی در همین رابطه ادامه داد: از نظر من سینما می‌تواند در لحظه به لحظه خود تاثیرگذار باشد، وقتی ما می‌توانیم فیلمی همچون شبی که ماه کامل شد بسازیم قطعاً توانایی بیشتری هم در این زمینه داریم، ما می‌توانیم با ساخت آثار فرامنطقه در سینمای جهان حرف بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟

مدت‌هاست که سپاهان حال و روز خوشی در لیگ فوتبال ایران ندارد و ناکامی‌های پیاپی این تیم سبب شده که زردپوشان با صدر جدول فاصله بگیرند. جالب اینکه افت سپاهان از زمانی شروع شد که شایعه ازدواج مربی خارجی این تیم با شیدا مقصودلو، بازیگر سینما منتشر شد.

هواداران سپاهان مقصر نتیجه نگرفتن تیمشان را رابطه ژوزه مورایس با همسر ایرانی‌اش شیدا مقصودلو می‌دانند.

یک هوادار سپاهان اصفهان در توییتر نوشت: ضربه‌ای که شیدا خانوم به سپاهان زد، آمریکا تو جنگ جهانی به ژاپن نزده بود!

شایعه و خبر رابطه و ازدواج ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم سپاهان با شیدا مقصودلو، باعث شده تا هزاران هوادار، دلیل افت تیم سپاهان در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال را به گردن این بازیگر ۲۸ ساله سینما و تلویزیون ایران بیاندازند!

شیدا مقصودلو متولد ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی «قهرمان» آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج» و «نشانی» نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

 

منبع: روزیاتو

tags # سلبریتی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟
  • کنایه بازیگر معروف به اسرائیل: توانایی موشک‌های ما را دیدید
  • مجید واشقانی: اسرائیل توانایی موشک‌های ایران را دید
  • بازیگر سینما: یک چک افسری در گوش اسرائیل خواباندیم، حالا چی؟
  • علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود