Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:29:24 GMT

۱۲۰ راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۹۶۸۷

۱۲۰ راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: در این راستا یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه همچنین از کشف هفت هزار و ۵۶۱ عدد لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۹ جعبه بزرگ حاوی هفت هزار و ۵۶۱ عدد لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

وی در پایان با اشاره به اهتمام پلیس در راستای مبارزه با پدیده قاچاق، از دستگیری راننده نیسان و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد. در این استان سه مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است و کالاهای قاچاق از معابر غیررسمی وارد استان می‌شود.

برچسب‌ها دام و طيور کالای قاچاق پلیس کرمانشاه کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور کالای قاچاق پلیس کرمانشاه کنگاور دام و طيور کالای قاچاق پلیس کرمانشاه کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر