Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@20:20:51 GMT

توزیع سوخت در مناطق صعب العبور دیواندره

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۹۷۹۷

توزیع سوخت در مناطق صعب العبور دیواندره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فواد اسعدی، رئیس پخش فرآوردهای نفتی ناحیه دیواندره در استان کردستان اظهار کرد: در فصل سرما و به هنگام بارندگی، مسیرهای تردد این روستاها مسدود می‌شود بنابراین همه سهمیه سوخت خانوارهای ساکن را توزیع کردیم تا در هنگام بارش برف و یخبندان سوخت کافی در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: سهمیه هر خانوار در طول سال ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید است که توسط ۳۱ نمایندگی مجاز توزیع می‌شود.

رئیس پخش فراوردهای نفتی ناحیه دیواندره گفت: در عرضه سوخت زمستانی هیچ مشکلی نداریم و به صورت منظم این کار انجام می‌شود.  

اسعدی تاکید کرد: شهرستان دیواندره از ۳ بخش تشکیل شده و در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ خانوار روستایی ساکن در روستاها همچنان از نفت سفید برای وسایل گرمایشی خود استفاده می‌کنند که از اول سال جاری تاکنون به صورت میانگین به هر خانوار ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید تحویل داده شده است.  

رئیس شرکت پخش فرآوردهای نفتی ناحیه شهرستان دیواندره گفت: در مجموع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت میان این خانوارها توزیع شده و با توجه به اینکه حدود یک چهارم تراکتورهای استان کردستان حدود ۵ هزار دستگاه در دیواندره است برای سوخت این وسایل نیز ۱۵ میلیون لیتر نفت گاز توزیع کرده‌ایم.  

اسعدی اضافه کرد: ۴ جایگاه بنزین در شهرستان روزانه ۵۰ هزار لیتر بنزین توزیع می‌کنند و در ۴ جایگاه سی ان جی نیز روزانه ۳۰ هزار کیلوگرم گاز مصرف می‌شود ضمن اینکه در ایام مبارک دهه فجر امسال ۲ جایگاه دیگر عرضه بنزین در شهرستان افتتاح خواهدشد.  

وی افزود: از طریق گشت‌های مشترک شرکت نفت و نمایندگان فرمانداری و پلیس آگاهی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ماهانه و به صورت غیر محسوس از مصرف‌کنندگان عمده و عرضه کنندگان سوخت در دیواندره بازدید به عمل می‌آید تا از هر نوع عرضه و مصرف خارج از شبکه و قاچاق جلوگیری شود.  

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.  

کد خبر 479348 برچسب‌ها نفت استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نفت استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی