Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در دو دهه گذشته با مشکل کمبود فشنگ و اسلحه مواجه بوده‌ایم و هنوز هم این مشکل را داریم و احتمالاً در آینده نیز تکرار خواهد شد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی دادگر در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: جلسه خوبی بود، به ویژه در خصوص مسائل مالی با توجه به اینکه من عضو هیئت اجرایی هستم، همه هزینه‌های مالی به صورت شفاف ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ماه قبل همه هزینه‌های کمیته المپیک برای همه اعضای مجمع ارسال شد. سوال زیادی درخصوص نحوه هزینه‌ها نشد و این مسئله نشان دهنده رضایت مجمع از مسائل مالی کمیته ملی المپیک است. امسال همچنین حسابرس جدید انتخاب شد.

وی درباره کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا در صورت عدم میزبانی در فصل جدید گفت: موضع‌گیری خوبی صورت گرفت، اما این مسئله باید از طریق دیپلماسی حل شود و ما راه را برای حضور قهرمانان باید هموار کنیم. با توجه به اینکه من عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی تیراندازی هستم، به نحوی این اعتراض را به گوش مسئولان این فدراسیون خواهم رساند.

رئیس فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: با توجه به تعامل خوب‌مان با فدراسیون جهانی تیراندازی و کنفدراسیون آسیا، مشکل خاصی ایران را در این باره تهدید نمی‌کند و سعی بر مدیریت حواشی داریم تا وارد حاشیه‌ها نشویم.

دادگر درباره عملکرد کمیته ملی المپیک عنوان کرد: چیزی که بیشتر از دوره‌های گذشته نمایان بود، افزایش بودجه کمیته ملی المپیک بود و فدراسیون‌های المپیکی از این طریق مورد حمایت قرار گرفتند و امیدوارم این اینها منجر به کسب مدال‌های خوب در المپیک شود.

وی درباره اردوی تیراندازان در اتریش و آلمان گفت: سفر به آلمان لغو نشده و فقط برنامه تغییر کرده است. این سفر سر جایش است و به دنبال گرفتن ویزا هستیم. سخت‌گیری‌های برخی سفارت‌های خارجی، باعث عدم انجام به موقع این سفرها می‌شود. به جای اتریش برنامه مسابقات دانمارک را پیش‌بینی کرده‌ایم و تیم هم پس از دانمارک به آلمان اعزام خواهد شد. امیدواریم ویزا هم به موقع از طریق سفارت آلمان به دست‌مان برسد و تیم به موقع اعزام شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی درخصوص کمبود فشنگ و اسلحه خاطرنشان کرد: رشته تیراندازی یک رشته وابسته به سلاح و مهمات است. در دو دهه گذشته با این مشکل مواجه بوده‌ایم و هنوز هم این مشکل را داریم و احتمالاً در آینده نیز تکرار خواهد شد. برای رفع این مشکلات، تیم‌ها را به اردوی خارج از کشور اعزام می‌کنیم تا هم تمرینات خوبی داشته باشند و هم بخش عمده‌ای از مهمات و سلاح‌ها را در آن کشورها تامین کنند.

صالحی‌امیری: مسیر را گم نکردیم و منحرف نشدیم/ سهم ما در موفقیت‌ها بسیار ناچیز و اندک است

 

ادامه دارد ...

R1351/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون تیراندازی ایران تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی ایران تیراندازی فدراسیون تیراندازی ایران تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا به حساب می آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فوجیره امارات برگزار می شود.

شمشیربازی ایران ۵ نماینده اعزامی به این رقابت ها خواهد داشت. این شمشیربازان در اسلحه های اپه و فلوره مردان و بانوان و سابر بانوان با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

اسامی شمشیربازان اعزامی به رقابت های انتخابی زون آسیا به این شرح است:

* اسلحه فلوره مردان: علی امینی
* اسلحه فلوره بانوان: زهرا کارگر
 

* اسلحه اپه مردان: محمد اسماعیلی
* اسلحه اپه بانوان: ریحانه رضایی

* اسلحه سابر بانوان: نجمه سازنچیان

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا طی روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت برگزار می شود. قهرمان مسابقات در هر بخش صاحب سهمیه خواهد شد.

برنامه دیدارهای رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به این شرح است:

شنبه ۸ اردیبهشت

* اسلحه اپه مردان، اسلحه فلوره بانوان، اسلحه سابر مردان

یکشنبه ۹ اردیبهشت

* اسلحه اپه بانوان، اسلحه فلوره مردان، اسلحه سابر بانوان

شمشیربازی ایران در اسلحه سابر مردان سهمیه تیمی لازم برای حضور در بازی های المپیک را به دست آورده است. به واسطه این سهمیه، ایران در بخش انفرادی المپیک هم سه نماینده خواهد داشت.

سهمیه تیمی شمشیربازی تنها سهمیه تیمی است که تا به امروز ورزش ایران برای بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کرده است.

کد خبر 6087251

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.