Web Analytics Made Easy - Statcounter

موعود بنیادی‌فر، داور فوتبال ایران اظهار کرد: کلاس‌های نیم فصل اول هر ساله برگزار می‌شود. امسال هم مثل سنوات گذشته مشکلات داوری وجود داشته است ولی ما داوران همیشه تلاش کردیم تا این اشتباهات را کم‌تر کنیم و امیدوارم با برگزاری این کلاس‌ها و تدریس مدرسان ایرانی بتوانیم نیم فصل دوم خیلی بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن باشید که داوران همیشه سعی می‌کنند قضاوت کم اشتباهی داشته باشند و در مسابقات به نحو احسن ایفای نقش کنند.

اخبار ورزشی- او درباره بیانیه یک رسانه عرب مبنی بر این که کمیته داوران AFC قرار است که داوری به ایران اعزام نکند هم توضیح داد: مطمئن باشید این شیطنت کشورهای عربی است که می‌خواهند این کار را انجام بدهند. به شما قول می‌دهم هیچ داوری این درخواست را نداشته است که نخواهد به ایران بیاید. ایران کشور امنی است و امنیتش در منطقه از خیلی از کشورها بیش‌تر است. مطمئن باشید این شیطنت رسانه‌های عربی است.

بنیادی‌فرد در پاسخ به این پرسش که آیا برای قضاوت به کشورهای دیگر می‌رود؟ هم بیان کرد: ما همیشه زیر پرچم جمهوری اسلامی هستیم و مطمئن باشید تصمیمی که در ارکان نظام و فدراسیون گرفته شود ما هم مطیعش هستیم و دوست نداریم هیچ‌وقت کشورمان را در موضع ضعف ببینیم و ما هم حمایت می‌کنیم و این کار را انجام می‌دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال ایران کمیته داوران موعود بنیادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ لبنان هم وی ای آر آورد

به گزارش "ورزش سه"، این گام نشان دهنده یک جهش کیفی در کشوری است که در درجه اول فاقد استادیوم‌هایی با مشخصات بین‌المللی برای برگزاری مسابقات است. با این حال، این گام به اتخاذ تصمیمات صحیح کمک می‌کند که نشان دهنده تعهد اتحادیه فوتبال لبنان به توسعه فناوری و تمایل آن به ارتقای سطح رقابت و شفافیت در لیگ لبنان است.

انتظار می‌رود که فناوری VAR به جلوگیری از بحث و جدل در مورد تصمیمات داوری تعیین کننده در طول مسابقات کمک کند. این مرحله همچنین بخشی از تلاش‌های فدراسیون لبنان برای نوسازی زیرساخت‌های ورزشی و همگامی با پیشرفت‌های جهانی در زمینه فناوری داوری ورزشی محسوب می‌شود.

پس از کسب موافقت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای استفاده از VAR در لیگ، ماجراجویی جدید فدراسیون لبنان در ماه‌های گذشته آغاز شد، زیرا شروع به آموزش 24 داور زیر نظر دو مدرس فیفا کرد.

در همین راستا، دبیرکل فدراسیون لبنان، جهاد الشحف عنوان کرد: فدراسیون لبنان پس از ارتباط اولیه با چندین شرکت و ارائه چندین پیشنهاد، تصمیم به معرفی داوران VAR و استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ لبنان گرفت. همه این مراحل در هماهنگی با فیفا بوده است."

دیگر خبرها

  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید
  • داور مشهور ایرانی و نظارت بر بازی عربستان