Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری سریال «وارش» با حضور عوامل و کارگردان این مجموعه تلویزیونی در سالن جلسات معاونت سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نشست خبری سریال «وارش» با حضور احمد کاوری (کارگردان)، محمودرضا تخشید (تهیه کننده)، رامین راستاد، نسرین بابایی و ... در سالن جلسات معاونت سیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، احمد کاوری کارگردان، محمودرضا تخشید تهیه کننده، محمد کامبیز دارابی مجری طرح، رامین راستاد، ساناز سماواتی، نیلوفد شهیدی، علیرضا جلالی تبار، نسرین بابایی، سهی بانو ذوالقدر، آوا دارویت( بازیگران) از افراد حاضر در این نشست خبری بودند.

کاوری در ابتدای این نشست درباره این سریال گفت: این کار قصه اقوام مختلف در کنار هم است و برهمین اساس یک درام را طراحی کردیم. از نظر محتوایی قصد سازندگان این اثر گرد آمدن اقوام کنار همدیگر و هم زبانی است. 

وی ادامه داد: در پلان پایانی  در ابتدا خانواده و بعد با نشان دادن نمای کلی قصد بیان این را داشتیم که این اتفاق می تواند برای هر خانواده ای رخ دهد. یارمحمد وقتی از سیستان مهاجرت می کند و همسر شمالی اختیار می کند و دد فضای شمال کشور می ماند و گیلانی ها از او حمایت می کنند. ما با اینها قصد داریم بگوییم قومیت هیچ تاثیری در زندگی آدم ها ندارد و وحدت کلی حرف اصلی ما در این سریال بود.

کاوری در ادامه افزود: در قسمت اول و دوم سعی داشتیم بدون زیاده گویی وارد فضای قصه شویم و بیست دقیقه از قصه را حذف کردیم تا راحت تر حرفمات را بزنیم. از قسمت دوم به بعد حس کردم بخش زیادی از مخاطبین با ما همراه شدند.
وی افزود: نوع روایت ما به مخاطب باج نمی داد. از مرگ یارمحمد خیلی بازخورد منفی داشتیم و می گفتند چرا او را از قصه حذف کردید؟

رامین راستاد بازیگر این سریال نیز در ادامه طی سخنانی گفت: این سریال تاثیر خود را بین مخاطبین گذاشت و بازخوردهای بسیار خوبی در این مدت دیدیم و مشخص است قصه تاثیر خود را گذاشته است.

وی ادامه داد: این سریال جزو کارهای فاخر تلویزیون است. چند سالی است در تلویزیون کاری بازی نکردم که بعدش حالم خوب باشد و از نظر مالی و معنوی راضیم کند و این کار در ده سال اخیر اولین سریالی بود که همه دستمزدها به موقع پرداخت شد.

راستاد ادامه داد: ای کاش روزهای ابتدایی پخش سریال اصحاب رسانه با ما نرم تر برخورد می‌کردند.

ساناز سماواتی بازیگر این سریال نیز گفت: من نیز بعد از سال‌ها با گروهی کار بلد کار کردم. نقطه قوت دیگر این سریال تصاویر بکر و زیبایی بود که تقویم مخاطبان شد. همچنین ریتم مناسب نیز دیگر موضوع جالب توجه در این سریال بود.

وی درباره نقش خود گفت: نقش من کوتاه بود اما تاثیرگذار و مردم نیز این نقش را دوست داشتند. به مردم هم گفتم من نیر را عاشق دانستم نه صبور.

سماواتی گفت: من سالها دد تلویزیون کار کردم و تلویزیون را خانه خودم می‌دانم امیدوارم همانطور که ما تلویزیون را دوست داریم او هم از ما حمایت کند.

نسرین بابایی بازیگر نقش وارش نیز گفت: من به تنهایی این نقش را به ثمر نرساندم و جا دارد از خانم طهوری نیز که امروز پدرش را از دست داده و به همین دلیل نیامده تشکر کنم.

وی ادامه داد: چند خانم در زمان پخش به من گفتند شما قصه زندگی ما را بازی کردی. آنقدر این سریال خوب بود که انتظار ما را بالا برده است. وارش مادر ایرانی است که اثر انگشت خودش را دارد.

نیلوفر شهیدی نیز گفت: خیلی نگران نقش شکوفه بودم و آقای کاوری این نگرانیم را کمتر می کرد. شکوفه عاشقانه پای تصمیم های زندگیش ایستاد.

به گزارش فارس، احمد کاوری کارگردان، محمودرضا تخشید تهیه کننده و جابر قاسمعلی نویسنده این مجموعه تلویزیونی هستند.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگچاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، پیام احمدی نیا، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و ... در این سریال بازی کرده‌اند. 

در خلاصه داستان این سریال آمده: یار محمد براى فرار از گرسنگى و خشکسالى به شمال کشور مى‌رود تا شغل ماهیگیرى را پیشه کند. او که نمى‌داند ماهیگیرىِ آن منطقه در سلطه گردنکشى به نام تراب است، به دریا مى‌زند و مقابل تراب مى‌ایستد.

وارش بیوه جواد که سالها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاورى یارمحمد دل به او مى‌بندد و به تراب جواب رد مى‌دهد. تراب نقشه‌اى مى‌چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقى که هیچکس انتظارش را نمى‌کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم‌ها را به هم پیوند مى‌زند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین

آفتاب‌‌نیوز :

این شب‌ها آنتن شبکه یک به پخش فصل پنجم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی اختصاص یافته؛ سریالی که فصل اول آن سال ۹۷ روی آنتن رفت تا امسال هر فصل این مجموعه از تلویزیون پخش شده و جز پرمخاطب‌های تلویزیون بوده؛ با گذشت ۱۲ قسمت این سریال؛ گفته شده است که جدیدترین سریال آقاخانی پربیننده شده است. البته باید توجه داشت که این سریال زمانی روی آنتن می‌رود که دیگر شبکه‌های تلویزیونی سریال‌های قابل توجهی ندارند و حتی پخش «هفت سر اژدها» ابوالقاسم طالبی هم نتوانسته بیننده‌های تلویزیون را راضی نگه دارد.

۱۲ قسمت پخش با ۴۱ درصد بیننده

ابتدا قرار بود فصل پنجم «نون. خ» برای نوروز روی آنتن برود؛ بعدتر عنوان شد که فصل چهارم «زیرخاکی» آماده شده، سریالی که در سکوت خبری پیش رفت و سریال جلیل سامان با بازی ژاله صامتی و پژمان جمشیدی روی آنتن رفت. حالا طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی که از پانزدهم فروردین از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز کرد، با ۴۱ درصد بیننده، در صدر سریال‌ها قرار دارد. به نظر می‌رسد.

این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی شد.

یک حاشیه کوچولو

در یکی از سکانس‌های سریال «نون خ» فرد به ظاهر دامپزشکی نشان داده می‌شود که هیچ تخصصی ندارد و فقط به حیوانات علاقمند است و متاسفانه گرفتار مصرف مواد مخدر است و گفته شده که این فرد کرمانی است و به همین دلیل اهانت به مردم شریف کرمان صورت گرفته است.

مهدی فرجی از سوء تفاهمات ایجاد شده ابراز تاسف کرد و ضمن ادای احترام به مردم شریف کرمان تاکید کرد که سازندگان سریال «نون خ» هرگز و به هیچ عنوان قصد جسارت به ارزش‌های فرهنگی و ملی هیچ استانی از جمله مردم عزیز استان کرمان را ندارند. نوشت: «همه قصد ما از ساختن سریال «نون خ» این است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگ غنی و متعالی اقوام را به تصویر بکشیم و یک همدلی بین اقوام و قومیت‌های ایران نشان بدهیم و به واسطه این ظرفیت بتوانیم ضمن ارتقاء فرهنگی لحظات بسیار خوب و نشاط آور و سرگرم‌کننده‌ای را برای مردم عزیزمان ایجاد کنیم و در عین حال مخاطبان را با این ظرفیت‌های غنی قومیت‌های عزیز آشنا کنیم و محبت و همدلی و صمیمیت را بین آحاد مردم ایران ایجاد کنیم.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
  • «نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی
  • رکوردهای خاص «نون. خ ۵» و «زیرخاکی»
  • انتخاب ۲ اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی
  • انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی
  • دو هنرمند قزوینی نشان فاخر صنایع‌دستی کشور را کسب کردند
  • انتخاب ۲ اثر هنری از قزوین به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟