Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:42:31 GMT

تعطیلی یک آرایشگاه زنانه در نی ریز

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۲۰۶

تعطیلی یک آرایشگاه زنانه در نی ریز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیمی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز گفت: این واحد آرایشگاه زنانه به دلیل نداشتن مجوز‌های لازم و دخالت در امور پزشکی با دستور دادستان شهرستان و با مشارکت نیرو‌های انتظامی تعطیل شد.

او، بیان کرد: انجام برخی از فعالیت‌ها که دخالت در امور پزشکی محسوب می‌شود، در حیطه کار آرایشگاه‌ها نیست و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی، با متخلفان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی از شهروندان در خواست کرد تا به مراکز دارای مجوز و دارای صلاحیت مراجعه کنند و در صورت مشاهده تخلف، با تلفن رایگان شکایت‌های مردمی ۱۹۰، تماس بگیرند تا موضوع در سریع‌ترین زمان پیگیری شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!