Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:33:50 GMT

پولادگر: کیمیا از روی آن متن نمی‌تواند بخواند!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۲۶۷

پولادگر: کیمیا از روی آن متن نمی‌تواند بخواند!

رییس فدراسیون تکواندو واکنش تندی به ماجراهای پیرامون کیمیا علیزاده و مهاجرت این ورزشکار نشان داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، سیدمحمد پولادگر در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک درباره اینکه گفته می شود کیمیا علیزاده قصد دارد به عنوان عضو تیم ملی آلمان یا هلند در مسابقات المپیک حضور پیدا کند، گفت: چنین امری امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون می گوید اگر ورزشکاری بخواهد به تیم ملی دیگری برود، باید سه سال از زمان حضورش در ترکیب تیم ملی قبلی گذشته باشد. کسانی که این را بیان می کنند هم از قانون بی خبر هستند. این امر اصلا امکان پذیر نیست مگر اینکه کمیته بین المللی المپیک بخواهد او را به عنوان عضو تیم پناهجویان استفاده کند که آن هم شرایط خاصی دارد. 


وی با اشاره به صحبت های کیمیا علیزاده بعد از مهاجرتش تاکید کرد: مطالبی که از قول او گفته شده را این ورزشکار نگفته است. آن متنی که در صفحه اش قرار داده را خانم علیزاده حتی نمی تواند از رویش یکبار بخواند چه برسد که خودش نوشته باشد. برخی افراد با هدف و نیت های خاص برایش نوشته اند.


رییس فدراسیون تکواندو همچنین گفت: متاسفانه در آن متن دروغ ها و تهمت های زیادی به نظام ما وارد آورده است. من فرصت را مغتنم می شمارم و از رسانه ها خواهش می کنم برای اینکه دنیا بداند این حرف ها دروغ است نتایج دختران تکواندو کار ما در سال های گذشته را با دختران تکواندو کار تمام کشورهای اسلامی دیگر مقایسه کنند.


پولادگر ادامه داد: شرایطی که ما برای دختران تکواندو کار مهیا کردیم، برای دختران کشورهای دیگر نیست. منتهی عده ای با سیاست امپرالیستی قصد و نیت دیگری دارند. من از رسانه ها خواهش می کنم به همین بهانه نتایج را مقایسه کنید تا همه ببینند ورزشکاران دختر ما چه امکاناتی در اختیارشان بوده است.

سید محمد پولادگر (رییس فدراسیون) تکواندو کیمیا علیزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو کیمیا علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور

حمیدرضا علیزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: عمق سوختگی در سه نوع است، درجه یک که سوختگی تماسی و بدون نیاز به پانسمان است، در سوختگی‌های درجه ۲ در دو گونه طبقه بندی می‌شود و سوختگی‌های درجه ۳ که نیاز به جراحی دارد و پانسمان‌های ویژه برای درمان بیماران استفاده می‌شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره پانسمان سوختگی گفت: در ۱۴ روز اول سوختگی مرحله حاد، پانسمان‌های ویژه استفاده می‌شود، سپس مرحله تحت حاد است و در ادامه، سوختگی‌های مزمن که دچار چسبندگی هستند از انواع مختلف دیگر پانسمان‌ها استفاده می‌کنند.

حمیدرضا علیزاده افزود: استفاده از پانسمان پرده جنینی که موجب کاهش سطح سوختگی عوارض آن و طول مدت درمان برای کودکان در بیمارستان شهید مطهری تهران می شود، نتایج موفقی به همراه داشته است.

این فوق تخصص زیبایی گفت: پانسمان‌ها بر اساس میزان جذب آب و بر اساس نیاز بیمار تجویز می‌شود که انواع مختلفی دارد.

حمیدرضا علیزاده گفت: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش برای افزایش تخت‌های سوختگی در کشور انجام شده است و تغییر تعرفه‌های درمان سوختگی در کنار افزایش تخت‌های سوختگی در معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال پیگیری است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره سوختگی در شهر رشت مرکز استان گیلان گفت: از این پس، همایش سوختگی هر سال در یکی از مراکز فعال استانی در زمینه درمان سوختگی برگزار خواهد شد.

دکتر علیزاده افزود: مقالات این همایش با اولویت نوآوری و محصول محور ارزیابی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم باز می گردد
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • ذکری کیمیاگر از کیمیا از آیت الله بهجت (فیلم)
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور