Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:59:46 GMT

مجریان نشست‌های پرسش‌ و پاسخ فیلم فجر مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۳۳۹

مجریان نشست‌های پرسش‌ و پاسخ فیلم فجر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر محمود گبرلو، فرزاد حسنی، منصور ضابطیان و محمدرضا مقدسیان اجرای جلسات پرسش‌ و پاسخ جشنواره را در سالن نشست‌های پردیس سینمایی ملت (سینمای رسانه) عهده‌دار خواهند بود.

بر اساس این خبر، امسال همچنین در هر جلسه پرسش و پاسخ، یک منتقد فیلم حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۸ همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

کد خبر 4830383 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران محمود گبرلو تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره فیلم عمار قاسم سلیمانی برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما سریال ایرانی سینمای مستند کارگردان سینما شبکه چهار سیما تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان گفت: این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود که این تقارن بسیار پر برکت خواهد بود.

مریم عرب نژاد فعالیت دختران جوان قمی در حوزه‌های مختلف علمی، عفاف و حجاب، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، جهاد تبیین و... را حائز اهمیت دانست که می‌توانند الگویی برای دختران نوجوان باشند. 

وی جشنواره استانی شمیم ریحان مقدمه را آغاز فعالیت‌های موثر در این حوزه بیان کرد و ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این جشنواره به اهداف خود که معرفی الگو‌های برتر و استفاده از آنها در‌بخش‌های مختلف جامعه است، برسیم.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استاندار با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های دولتی هفته گذشته در استانداری قم، از درخواست همکاری سایر دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خبر داد. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸ بخش شامل موضوعاتی همچون حوزه حفاف و حجاب، پژوهشگری، بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی، رسانه و... برای ارزیابی در این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: ۱۳ دستگاه معرفی نفرات مدنظر را به دبیرخانه جشنواره بر عهده دارند.

روح‌الله مقدم با اشاره به ساماندهی ۲۳۰ هزار بانوی جوان قمی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاقمندان تا ششم و دستگاه‌ها تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم