Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۰ کیلوگرم هروئین با لفافه و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند بزرگ قاچاق هروئین، مشخص شد این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به استان همدان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شب گذشته با اشراف ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای باند و با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی در یک عملیات هوشمندانه، خودرو متهمان در ورودی شهر همدان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۰ کیلوگرم هروئین با لفافه کشف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

کشف ۱۵۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری خریدار اموال مسروقه در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۳ فقره باطری خودرو توسط مأموران کلانتری ۱۹ همدان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید انواع باطری مسروقه توسط شخصی در یکی از مناطق شهر همدان، دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اطلاعاتی و انتظامی، متهم شناسایی و با اخذ دستور قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی، ۲۳ عدد انواع باطری خودروهای مختلف کشف شد.

سرهنگ باقری بیان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی، به خرید ۲۳ عدد باطری مسروقه از یک سارق اعتراف و با دستور قضائی روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد.

کد خبر 4829757

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان هروئین قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف یک دستگاه خودرو بنز سواری قاچاق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پلیس هرمزگان سردار "علی اکبر جاویدان" افزود:مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس هنگام گشت در یکی از جاده های فرعی و روستایی واقع در حوالی روستای چاه خرگ این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری بنز s۵۵۰ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: در بررسی و استعلام مشخص شد خودرو فاقد مدارک لازم بوده و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این خودرو را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

رییس پلیس هرمزگان خاطرنشان کرد: یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال نیز در یکی از جاده های روستایی دشت امام شهرستان بندرعباس کشف و توقیف شد و متهم پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان