Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:59:23 GMT

سلطانی فر: ورزش ایران رشد چشمگیری داشته است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۴۷۱

سلطانی فر: ورزش ایران رشد چشمگیری داشته است

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش ایران با وجود تهدیدات سیاسی رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر صبح دوشنبه در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک بیان کرد: از مدیران و رییسان فدراسیون‌ها تشکر می‌کنم. به اذعان مسوولان IOC ورزش ایران رشد چشمگیری داشته است اگر چه تهدید هم شده که به دلیل مسائل سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشارهای زیادی که امروز به ورزش ایران وارد می‌شود متاثر از شرایط سیاسی است که امروز کشور با آن درگیر است. ناعادلانه‌ترین و سنگین‌ترین تحریم‌ها به ایران تحمیل می‌شود.

او ادامه داد: جنگ واقعی و تمام عیار بین ما و جبهه‌ای که در راس آن آمریکا جنایت کار است وجود دارد و از تمام ابزارها استفاده می‌کنتد تا ما را به زانو درآورد. فشارهایی که امروز به ورزش کشور وارد می‌شود متاثر از شرایط سیاسی است که کشور امروز با آن درگیر است. ناعادلانه‌ترین تحریم‌های ۴۱ سال گذشته به کشور وارد شده است. در دنیا ما هیچ گاه تا این حد از ابعاد مختلف تحت فشار اقتصادی و سیاسی نبودیم. فشارهای سیاسی در روزهای آینده گسترش هم خواهد یافت. عرصه ورزش، هنر، گردشگری و ... به تبع این فشارهای اقتصادی و سیاسی تحت تاثیر قرار می‌گیرند. یک جنگ واقعی بین ما و جبهه آمریکاست که از ضربه زدن به کشور ما با تمام ابزارها پرهیز نمی‌کند.

سلطانی‌فر هم‌چنین گفت: ملت هم در این ۴۱ سال گذشته آب دیده شده است. آن‌ها عرصه را تنگ می‌کنند تا مردم خسته شوند اما ملت ایران پاسخ این سختی‌ها را در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی دادند و عاشقانه پای ارزش‌های‌شان ایستادند. شاهد از دست دادن سردار رشید اسلام بودیم و فکر می‌کنم مثل شخصیت‌هایی چون شهید بهشتی و مطهری سخت است نبود او جبران شود.

وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: امیدواریم خون شهدا باعث شود شاهد رویش‌های بی‌شماری در عرصه مقاوت و جهاد و شهادت باشیم. حادثه سقوط هواپیما اوکراینی بسیار جان گذار بود و همه آن‌ها فرزندان ما بودند و موظف هستیم از حقوق آن‌ها دفاع کنیم. برخی سعی کردند سوء استفاده‌هایی داشته باشند و این را تعداد معدود شاید چند صد نفری در تظاهرات یکی دو روزه می‌خواستند تبدیل کنند به مقابله با نهادی ارزشمند؛ در حالی که با هوشیاری مردم این توطئه هم خنثی شد و این نهاد انقلابی مانند گذشته مورد حمایت مردم است. اشتباه یکی دو نفر باعث نمی‌شود دستاوردهای این نهاد انقلابی زیر سوال برود.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر حق میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

رئیس جمهور در نشست خبری با نخست‌وزیر پاکستان گفت: در نشست با مسئولان دولت پاکستان تصمیم گرفتیم روابط‌مان را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگ و همه سطوح ارتقا دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر امروز پس از دیدار و گفت‌وگو با شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و بعد از آیین امضای اسناد همکاری بین مسئولان دو کشور، ضمن قدردانی از دولت پاکستان برای میزبانی از هیئت ایرانی، بیان کرد: خرسندم که امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و به مردم خوب و دین‌مدار پاکستان احترام می‌کنم و از طرف رهبر معظم انقلاب و ملت ایران به خانواده‌های پاکستانی ابلاغ سلام دارم.

رئیسی: تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست

وی افزود: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی و مظلومان فلسطین دفاع کرده و در خیابان‌های این کشور آزادی قدس را فریاد زدند، سلام می‌کنم. به دولت و مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی به‌دست این رژیم با حمایت آمریکا و غرب در غزه و از ظلم حاکم بر جهان و نظام ناعادلانه به ستوه آمده و فریاد می‌زنند، احترام قائلیم و مواضع دولت و مردم پاکستان را می‌ستاییم. 

رئیس‌جمهور عنوان کرد: سازمان‌های بین‌المللی و به‌ظاهر مدافع حقوق بشر کارآمدی خود را از دست داده‌اند و سازمان ملل و شورای امنیت وظیفه خود را انجام نمی‌دهد؛ مردم مسلمان ایران و پاکستان و مردم جهان از این جنایات به ستوه آمده‌اند و این اتفاقات زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد.

رئیسی اظهار داشت: روابط ما با پاکستان فقط همسایگی نیست بلکه روابط ما تاریخی، تمدنی، و عمیق اعتقادی و دینی است. باورها ملت ایران با ملت پاکستان به‌هم پیوند داده است و این پیوند ناگسستنی است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیاری بین دو کشور وجود دارد که می‌تواند در جهت منافع دو کشور به‌کار گرفته شود و در نشست با مسئولان دولت پاکستان تصمیم گرفتیم روابط‌مان را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگ و همه سطوح ارتقا دهیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • رئیسی : موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!