Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:48:44 GMT

افزایش ۷۳ درصدی مخاطبان موزه سینما در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۴۷۳

افزایش ۷۳ درصدی مخاطبان موزه سینما در سال ۹۸

موزه سینما با افزایش ۷۳ درصدی تعداد بازدیدکنندگان در۹ ماهه اول سال۹۸ نسبت به ایام مشابه سال گذشته، سال پر مخاطبی را از نظر استقبال علاقمندان پشت سر گذاشت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، میزان افزایش بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از تالارهای موزه سینمای ایران نسبت به ۹ ماهه اول سال نود و هفت، ۷۳ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین میزان فروش سالن‌های سینمای موزه نیز نسبت به همین مدت مشابه در سال گذشته با ۵۵ درصد افزایش فروش همراه است.

گفتنی است، تعداد رویدادهای مرتبط با سینما از جمله بزرگداشت پیشکسوتان، هفته‌های فیلم، همکاری در برگزاری برخی جشنواره‌های فیلم مربوط به تشکل ها و موسسات سینمایی، نشست‌های تخصصی، نمایش‌های ویژه ، رونمایی فیلم‌ها و حضور هیات‌های داخلی و خارجی و ... از تعداد ۲۸ مورد برنامه در سال ۹۷ به عدد ۷۱ برنامه در سال ۹۸رسیده است.

یادآور می شود، رویکرد موزه سینما در برنامه‌ها و فعالیت‌های سال‌جاری با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی و جذابیت بیشتر نمایشگاه های موزه و همچنین همکاری موثر و مشارکت در فعالیت‌های گروه‌های غیردولتی و مستقل به خصوص حمایت از فیلمسازان جوان بوده است و از طرفی ارتقاء سطح تجهیزات فنی، رفاهی، رفع نقایص عمرانی و تاسیساتی در دستور کار قرار گرفته است. در همین راستا به منظور شناخت تاریخ سینمای ایران و بهره برداری از امکانات موجود در مجموعه، ارتباط و دعوت از مدارس برای بازدید دانش آموزان و نمایش فیلم‌های روز و خاطره ساز کودک و برپایی کلاس درس سینما در نوبت صبح ایجاد شده است.   

کد خبر 406625

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موزه سینما ایران سینما موزه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ندرت نوروزی گفت: رادیو کیش بین مخاطبان رادیو پر شنونده‌ترین‌ها در کشور است.

وی با اشاره به ۸۴ ساله شدن رادیو در کشور، گفت: رادیو بواسطه رسانه گرم بودنش مخاطبان و همراهان خاص خود را دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش
  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس