Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:58:17 GMT

لغو میزبانی بازی‌های ملی ایران تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۴۹۶

لغو میزبانی بازی‌های ملی ایران تکذیب شد

امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال شایعات منتشر شده درباره لغو میزبانی تیم ملی فوتبال ایران را تکذیب کرد و انتشار این شایعات را جریان‌سازی هدفمند دانست.

به گزارش مشرق، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: برخلاف برخی شایعات منتشر شده هیچ‌گونه نامه‌ای از سوی فیفا یا کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر عدم امکان میزبانی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب خبرنگار سعودی درباره ایران +عکس

وی افزود: در شرایطی که هواداران فوتبال، باشگاه‌ها، رسانه‌ها، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در یک اجماع ملی در کنار هم حضور دارند شایسته است از هرگونه گمانه‌زنی و انتشار شایعاتی که پایه و اساس ندارند، پرهیز شود. در شرایط فعلی، مبنای اخبار صحیح صرفاً اعلامیه‌های رسمی فدراسیون فوتبال است و جریان‌سازی‌های هدفمند برخی خبرنگاران کشورهای عربی در فضای مجازی مورد تأیید نیست.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 فدراسیون فوتبال میزبانی تیم ملی ایران انتخابی جام جهانی فیفا فدراسیون جهانی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا امیرمهدی علوی سخنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟