Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: برای تامین سلاح و مهمات ملی‌پوشان با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، مجبوریم به اردوهای خارجی برویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دادگر در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: مجمع خوبی بود، به خصوص درباره مسائل مالی. با توجه به اینکه من عضو هیات اجرایی هستم، تمام هزینه‌های مالی به صورت شفاف ارائه شد و از یک ماه قبل تمام مدارک و مستندات به تمام اعضا ارسال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سوالی هم از سوی اعضا در خصوص مسائل مالی نشد، بیانگر رضایت اعضا از عملکرد کمیته در این بخش بوده است. با توجه به اینکه حسابرس برای سومین سال حسابرسی را انجام می‌داد، حسابرس جدید نیز در این جلسه انتخاب شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره موضع مسئولان ورزش کشور در رابطه با عدم میزبانی تیم‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: موضع‌گیری بسیار خوبی صورت گرفته است، اما بهتر است چنین مواردی را از طریق دیپلماسی پیگیری کنیم و راه را برای حضور قهرمانانمان در مسابقات هموار کنیم. با توجه به اینکه من هم عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی تیراندازی هستم به نحوی اعتراض خودمان را به گوش مسئولان فدراسیون جهانی نیز خواهم رساند.

دادگر درباره نگاه به رشته تیراندازی و اینکه آیا چنین تفکری نیز در سطح جهانی در این خصوص وجود دارد یا نه، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به تعامل خوبی که با مسئولان فدراسیون جهانی داریم، مشکل خاصی از این بابت ما را تهدید نمی‌کند و سعی می‌کنیم حواشی را مدیریت کرده و وارد آن نشویم.

وی درباره عملکرد کمیته ملی المپیک در دو سال اخیر گفت: خوشبختانه در این سال‌ها با توجه به عملکرد مناسب رئیس کمیته افزایش بودجه مناسبی را شاهد بودیم و کمک‌های خوبی به فدراسیون‌های المپیکی صورت گرفت که امیدواریم منجر به کسب مدال‌های خوب المپیکی شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی در باره لغو سفر تیم ملی به آلمان افزود: سفر به آلمان لغو نشده است و تنها برنامه‌ها تغییر کرده است. به دنبال اخذ ویزا برای ملی‌پوشان هستیم اما با توجه به عملکرد برخی از سفارتخانه‌های خارجی باعث می‌شود با مشکل روبرو شویم. به جای اتریش حضور در مسابقات دانمارک را پیش‌بینی کرده‌ایم و رقابت‌های آلمان نیز به قوت خود باقی است و تیم ملی به دانمارک و آلمان اعزام خواهد شد و امیدواریم ویزاهای ما هم هرچه زودتر از طریق سفارت آلمان صادر و تحویل شود.

دادگر خاطرنشان کرد: رشته تیراندازی، رشته‌ای وابسته به سلاح و مهمات است. در سال‌های گذشته نیز این مشکلات وجود داشته است و همچنان موجود است و در آینده هم خواهد بود. برای رفع این مشکلات مجبوریم تیم‌هایمان را به اردوهای خارجی اعزام کنیم تا هم تمرینات مناسبی داشته باشند و هم بتوانیم بخش عمده‌ای از سلاح و مهمات را در آن کشورها تامین کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی لیگ قهرمانان آسیا سلاح کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه

آنروا اعلام کرد پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از شهر خان‌یونس واقع درجنوب غزه، در برخی از مدارس این منطقه بمب‌های منفجر نشده به وزن ۴۵۰ کیلوگرم پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از اینکه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هفتم آوریل از شهر خان‌یونس واقع درجنوب غزه عقب‌نشینی کردند اقدام به ارزیابی کرد و با موانع بزرگ مهمات منفجر نشده مخصوصا بمب‌هایی به وزن ۴۵۰ کیلوگرم در داخل مدارس و در مسیرها روبرو شد که از مانع از انجام فعالیت ایمن این سازمان می‌شد.

به گزارش الجزیره، آنروا همچنین اعلام کرد هزاران آواره به طیف گسترده‌ای از کمک‌های حیاتی به‌ویژه از نظر بهداشت، آب، بهداشت شخصی و غذا نیاز دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان پس از گذشت ۶ ماه به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد و تاکنون بیش از ۳۴ هزار شهید بر جای گذاشته است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود پاکسازی نوار غزه از مهمات و بمب‌های انفجاری منفجر نشده به میلیون‌ها دلار هزینه و چندین سال زمان نیاز دارد.

در همین زمینه، یک مقام بین‌المللی مرتبط با مین‌زدایی اعلام کرد طبق قانون کلی که می‌گوید ۱۰ درصد مهمات آن‌طور که طراحی شده‌اند عمل نمی‌کنند، ارزیابی‌ها بر این است که برای شروع پاکسازی غزه حدود ۴۵ میلیون دلار سرمایه نیاز است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه