Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر وحید قبادی در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال مسوولان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

بازدید از مناطق سیلزده دشتیاری، دیدار با مددجویان بهزیستی، بازدید از مناطق حاشیه نشین چابهار و نشست مدیریت بحران از جمله برنامه‌های رییس سازمان بهزیستی کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و ۶۰۷ خانوار زیر پوشش بهزیستی این استان در مناطق سیل‌زده آسیب دیدند.

عزیزالله جهانتیغ اظهار داشت: تعداد کل مددجویان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار و ۴۷۵ خانواده هستند که تاکنون خسارت مالی سنگینی به منزل پنج هزار و ۶۰۷ خانوار بصورت کامل و جزئی وارد شده است.

او گفت: تخریب منازل و لوازم ضروری زندگی و احشام مددجویان از جمله خسارت‌های وارده به این خانواده‌هاست.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: ۱۵ تیم اورژانس اجتماعی و هفت تیم مجرب جهت حمایت‌های روانی، اجتماعی و رساندن کمک‌های مردمی به مناطق آسیب دیده اعزام شده‌اند.

او بیان کرد: از ظرفیت تمامی مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در این زمینه استفاده شده است.

جهانتیغ گفت: با توجه به خسارات وارده به مددجویان تحت پوشش اقلامی مانند لوازم گرمایشی، لوازم بهداشتی، وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، عصا، واکر و ... از سوی ستاد مدیریت بحران استان موردنیاز است.

تا کنون حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس دفتر رییس جمهوری و وزرای کشور، راه و شهرسازی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، فرمانده کل سپاه پاسدران، فرمانده نیروی زمینی سپاه، دبیرکل جمعیت هلال احمر، رییس ستاد پیشگیری و بحران کشور، رییس سازمان بسیج مستضعفان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور بازددی از مناطق سیلزده به جنوب سیستان و بلوچستان سفر کردند.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان بهزیستی آسیب دیدگان امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان

سیستان و بلوچستان-  مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.
خسروی بنجار افزود: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.
وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴ اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت‌الله الحرام است. مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در ادامه با تأکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل برای انجام عملیات عمره مفرده خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران در عملیات عمره مفرده ۱۴۰۳ به منظور کاهش ایستایی زائران با رعایت ملاحظات مربوط در دستور کار قرار گرفته است. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت