Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@20:17:31 GMT

حضور پوچتینو در برنابئو؛ کابوس جدید زیدان؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۶۱۸

حضور پوچتینو در برنابئو؛ کابوس جدید زیدان؟

رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند مائوریسیو پوچتینو روز شنبه در جریان دیدار رئال و سویا در استادیوم برنابئو در این استادیوم حضور داشته و بازی را از روی سکوها تماشا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز شنبه در هفته بیستم لالیگا در خانه خود استادیوم برنابئو میزبان سویا بود و در این دیدار دشوار موفق شد حریف را 2-1 شکست دهد تا همچنان با امتیاز برابر با بارسلونا صدرنشین لیگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازی یک بازدیدکننده خاص داشت که خبر حضور او در استادیوم باعث شده بار دیگر شایعات و گمانه‌زنی‌ها حول رئال تشدید شود: مائوریسیو پوچتینو.

 

 

پوچتینوی آرژانتینی متعاقب اخراجش از باشگاه تاتنهام در روز 19 دسامبر همچنان بدون تیم است. بر اساس اعلام رسانه‌ها در اسپانیا پوچتینو روز شنبه به ورزشگاه برنابئو رفته و خبرساز شده است. عده‌ای از هواداران رئال که در میانه مسابقه متوجه حضور او در استادیوم شده بودند واکنش زیادی نشان داده و فریاد زنان نام او را به زبان آورده و سپس به سراغش رفته و از او خواستند با آنها سلفی یادگاری بگیرد.

 

علت جنجالی شدن حضور پوچتینو این است که او مدتها است یکی از مربیان محبوب فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال محسوب می‌شود. تا جایی که پرز او را "پوچه" صدا می‌کند نه پوچتینو.

 

البته پیش از منصوب شدن کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسا، از پوچتینو به عنوان نامزد جانشینی ارنستو والورده در این تیم هم یاد می‌شد ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد تا بار دیگر سایه پوچه بر سر زیدان سنگینی کند.

 

تاتنهام رئال مادرید موریسیو پوچتینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم

سرمربی چلسی پس از برتری پرگل تیمش مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس از رفتار چند بازیکنش که برسر زدن پنالتی با هم درگیر بودند، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 6 بر صفر اورتون را در هم بکوبد، پس از این بازی در تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: این عملکرد فوق‌العاده‌ای از جانب تیم بود. من خیلی خوشحالم و بازیکنان بابت کاری که در این بازی انجام دادند، سزاوار ستایش هستند. به نظرم ما بازی بی‌نقصی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما در این بازی 6 گل زدیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم و رؤیای‌مان تحقق یافت. تیم در این بازی در فاز هجومی خیلی خطرناک بود. تیم شگفت‌انگیز بود و روحیه خوبی از خود نشان داد.

وی همچنین درباره دعوای دو بازیکنش برسر زدن پنالتی یعنی نیکلاس جکسون و نونی مادوکه که به نوعی برتری پرگل تیمش را تحت‌الشعاع قرار داد و در نهایت هم کول پالمر آن پنالتی را زد، اظهار داشت:  این حرکت جکسون و مادوکه شرم‌آور بود. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که نمی‌توانیم اینگونه رفتار کنیم. به آنها گفتم این آخرین باری است که این نوع رفتار را می‌پذیرم. همه آنها هم مورد خطابم هستند. دفعه بعد همه آنها بیرون از ترکیب خواهند بود و این یک شوخی نیست.  

چلسی مشتری جدید گزینه مربیگری بارسلونا

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: پس از چنین عملکردی غیرممکن است که این نوع رفتار را از تیم ببینیم. اگر می‌خواهیم تیم بزرگی باشیم و برای چیزهای بزرگ بجنگیم، باید تغییر کنیم و بیشتر به شکل جمعی فکر کنیم. من به بازیکنانم و اکنون از طریق رسانه‌ها شفاف سازی کردم و به هواداران‌مان و به همه می‌گویم، کول پالمر پنالتی‌زن ما است. حالا اگر او بخواهد می‌تواند توپ را به بازیکن دیگری بدهد اما نه به این شکل، این انتخاب اوست.

چلسی با این برد پرگل 47 امتیازی شد و در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

در فیلم زیر لحظه درگیری بازیکنان چلسی برسر زدن ضربه پنالتی را ببینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم