Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بررسی «فرهنگ مقاومت در سیره امام رضا(ع)» را عنوان سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی در هفته جاری عنوان کرد.

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد  گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ترویج معارف رضوی، هر روز در رواق‎های حرم مطهر رضوی برنامه سخنرانی با حضور واعظان برجسته و معروف برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رواق امام خمینی(ره) محور برگزاری برنامه‎های رسمی حرم رضوی است، ادامه داد: در هفته جاری آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، آیت الله عبدالکریم فرهانی، آیت الله سیدمهمد علی آل هاشم، آیت الله سیدحسن عاملی، آیت الله مصطفی محامی و حجج الاسلام والمسلمین ماندگاری و رفیعی در حرم مطهر رضوی به سخنرانی خواهند پرداخت.
 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: افزون بر «بررسی فرهنگ مقاومت در سیره امام رضا(ع)» موضوعات دیگری چون حقیقت ایمان و نشانه‎های مومن، زمینه سازی ظهور در گام دوم انقلاب، صبر و استقامت در دین، ویژگی مردان خدا و همدلی و تقوای سیاسی در سخنرانی‎ها حرم مورد بررسی و تبیین قرار خواهد گرفت.
وی افزود: جهت بهره مندی بانوان مراسم‌های سخنرانی، مدیحه سرایی و حلقه معرفت نیز ویژه خواهران در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است.
شریعتی‌نژاد خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دعای توسل این هفته با نوای جواد قربانپور و دعای کمیل با نوای علی ملائکه قرائت خواهد شد.
منبع: آستان نیوز 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی مقاومت حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی در مشهد

مراسم افطار سفره‌های اکرام رضوی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

دریافت 27 MB

تصویربردار و تدوینگر: محدثه زارع

دیگر خبرها

  • اعلام محل‌های برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مشهد 
  • ۴۰ هزار خادم حرم امام رضا(ع) آماده خدمت در شب‌های قدر شدند
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • ویدیو/ ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی در مشهد