Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:06:23 GMT

دیدار تیم شیمیدر قم برابر شهرداری بندرعباس لغو شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۸۷۱

دیدار تیم شیمیدر قم برابر شهرداری بندرعباس لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال شیمیدر قم قرار بود امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به دیدار تیم شهرداری بندرعباس برود اما فدراسیون بسکتبال اعلام کرد این دیدار برگزار نمی‌شود.

علت لغو این دیدار امکان پذیر نبودن پرواز هواپیماها به مقصد بندر عباس به دلیل وضعیت نامساعد جوی بوده است به طوری که شیمیدر نتوانست برای حضور در این بازی خود را به شهر میزبان برساند و بدین ترتیب این بازی در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با لغو دیدار شیمیدر و شهرداری بندرعباس، نماینده بسکتبال قم پس از برگزاری مسابقات هفته بیستم ۲ بازی کمتر از سایر تیم‌ها خواهد داشت چنان که پیش از این مسابقه شیمیدر برابر مس کرمان به دلیل برگزاری مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی در کرمان لغو شده بود.

شیمیدر با ۳۱ امتیاز از ۱۸ بازی در حالی تیم پنجم است که یک بازی کمتر از ۴ تیمی دارد که بالاتر از شیمیدر قرار گرفته‌اند البته محمدرضا اسلامی سرمربی تیم شیمیدر تاکید کرده است که پیروزی در این مقطع از لیگ در بازی‌های رودررو با مدعیان اهمیتی ندارد و آنچه مهم است مرحله حذفی است.

شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران و پالایش نفت آبادان ۴ تیمی هستند که با اختلاف یک امتیازی نسبت به یکدیگر اول تا چهارم هستند و شیمیدر ۲ تلاش امتیاز کمتر از تیم رده چهارمی پالایش نفت آبادان دارد.

کد خبر 4830274

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم بسکتبال شیمیدر بسکتبال اخبار ورزشی قم قم لیگ برتر بسکتبال قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس