Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم مسوول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای سانحه هوایی اخیر از جمله وظایف دینی و ملی است .

حجت الاسلام عباس سبحانیان به برخی مصاحبه های خانواده شهدای این حادثه اشاره کرد و ادامه داد: این خانواده ها با روحیه بالای خود و ایستادگی نشان دادند که دلبسته نظام و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از برخی مسائل در کشور به دنبال سوء استفاده هستند به اهمیت  داشتن بینش و بصیرت در قبال آن تاکید کرد.

نماینده سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه یزد تاکید کرد: هرجا مردم و مسوولان در کنار مقام معظم رهبری بودند و با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی عمل کرده اند استکبار شکست خورده است.

به گفته سبحانیان ، وجود روحیه انقلابی و ولایتمداری همواره برای عبور از مشکلاتی که دشمنان علیه نظام به وجود می آورند از جمله ضرورت های تاریخی و اجتماعی است و باید مدنظر همگان قرار گیرد.

وی از اینکه برخی افراد به دنبال جدایی دین از سیاست هستند انتقاد کرد و گفت: این ریشه در راحت‌طلبی آنها دارد و فقط به دنبال رسیدن به اهداف شخصی هستند.

این استاد حوزه علمیه یزد در ادامه یاد شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت را گرامیداشت و بر تبیین سیره و اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم و جوانان تاکید کرد.

سبحانیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته تهران تاکید کرد: از توصیه‌های معظم‌له، همان داشتن اقتدار قوی در برابر کفر جهانی است .

وی همچنین به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور  در استان یزد برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: از مولفه‌های اقتدار سیاسی ایران در برابر دشمنان، حضور گسترده مردم در انتخابات است.

مسوول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یادآورشد: از اینکه شورای نگهبان اعلام می‌کند حدود ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس به دلیل مشکلات اقتصادی فاقد صلاحیت هستند جای بسی شرمندگی است.

سبحانیان گفت: باید همه مردم با وحدت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به افراد صالح ، دلسوز و انقلاب رای دهند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷  اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی یف پایتخت آن کشور ترک کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سرنگون شد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح روز شنبه ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

برچسب‌ها سقوط هواپیما شهدا یزد کیف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما شهدا یزد کیف سقوط هواپیما شهدا یزد کیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام واحدیان در این مراسم جوانمردی و شجاعت را از ویژگی‌های این شهداپ خواند و گفت: امروز روحیه جهاد و ایثار و فداکاری شهدای ما در میدان، دشمنان را در همه ابعاد به عقب رانده است.


وی با بیان اینکه، این روحیه شهدای ما الهام یافته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: تا زمانی که جوانان ما با این روحیه و ولایت پذیری و دفاع از مظلوم را حفظ کنند؛ دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه وارد کند.


مداحی، حضور خادمان رضوی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اهداء لوح به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد