Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی نیوز، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا نهادهای اطلاعاتی این کشور را متهم کرد که از ارائه اسنادی که در استیضاح دونالد ترامپ مؤثر است، خودداری می‌کنند.

این نماینده دموکرات از ایالت کالیفرنیا، در گفتگو با شبکه «ای بی سی نیوز» افزود: به نظر می‌رسد که این نهادها در برابر فشار دولت تسلیم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس امنیت ملی، مشخصاً از ارائه اسنادی که به مسئولیت‌های نظارتی ما در رابطه با اوکراین مرتبط است، خودداری می‌کند. این نهاد از ارائه اسناد به سناتورها نیز امتناع می‌کند. این موضوع عمیقاً نگران‌کننده است.

به گفته وی، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد «آژانس اطلاعات مرکزی آمیکا» (سیا) نیز همین رویکرد را در پیش گرفته است.

قرار است از فردا سه شنبه سنا رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ در خصوص پرونده استیضاح را آغاز کند. کاخ سفید با بکارگیری وکلای سرشناس قصد دارد به هر نحو ممکن در این میدان به پیروزی برسد.

کد خبر 4830476

منبع: مهر

کلیدواژه: آدام شیف ایالات متحده آمریکا استیضاح ترامپ ایالات متحده آمریکا ایران عراق قاسم سلیمانی لیبی انتقام سخت موشکی دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه روسیه ترکیه برجام انگلیس مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

خبرگزاری فارس نوشت: فرماندهی انتظامی کشور اطلاعیه شماره چهار خود در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است:در زمان و زمانه‌ای که جریان‌هایِ رسانه‌ایِ بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازیِ جامعه با اجرایِ "طرحِ نور" بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانویِ ایرانی حفظ شود.

برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طیِ روز‌های آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارتِ جنسی، * و... داشته‌اند منتشر خواهد شد. 

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌هایِ روسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایرِ نهادهایِ مسئول نشان دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجیِ اجتماعیِ فراجا در اجرایِ "طرح نور" است. همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهر‌ها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام بموقع وظایف دستگاه‌های مسئول روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب‌تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.

tags # گشت ارشاد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه