Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@11:29:02 GMT

دفتر جدید حوزه بسیج کارکنان واحد کرج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۰۳۵

دفتر جدید حوزه بسیج کارکنان واحد کرج افتتاح شد

دفتر جدید حوزه 2290 بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور فرماندهان و مسئولان بسیج و سپاه استان البرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، دفتر جدید حوزه 2290 بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  با دستور و پیگیری‌های محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تجهیز و صبح امروز با حضور فرماندهان و مسئولان بسیج و سپاه استان البرز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان البرز در این مراسم گفت: «وجود چنین مسئولان فرهیخته و متعهدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با چنین مبنای اعتقادی و فکری ارزشمند، موجب دلگرمی نیروهای بسیج است.»

مهدی اعظمی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد این شهید گرانقدر تصریح کرد: «این ایام تاریخی بود و باید از آن درس بزرگ تبیین روشنگری آموخت.»

وی اضافه کرد: «بخش بزرگی از آموزش این درس روشنگری برعهده مسئولان فرهنگی و دانشگاهی جامعه است، بنابراین مسئولیت دانشگاهیان و روحانیون از سایر اقشار در این زمینه سنگین‌تر است.»

سردار سلیمانی خار چشم دشمنان بود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان البرز با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی به قدری خار چشم دشمنان بود که رئیس جمهور آمریکا مستقیماً فرمان ترور وی را صادر کرده است، تصریح کرد: «وظیفه احیای مبانی فکری شهید قاسم سلیمانی و آموزه‌های فکری و اعتقادی وی در کشور و منطقه برعهده تمامی نیروهای ارزشی و ولایتمدار به‌ویژه هم‌لباسان آن سردار بزرگ است.»

فرمانده بسیج کارکنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز نیز با بیان سخنانی به وظایف مسئولان و فرماندهان حوزه‌های بسیج در ادارات و سازمان‌ها اشاره کرد.

علی خان‌بابایی از مسئولان حوزه‌های بسیج کارکنان در ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها به عنوان الگوهای خدمت‌رسانی جامعه نام برد و گفت: «یکی از الگوهای بسیار تأثیرگذار در جامعه، شهید بزرگ سردار قاسم سلیمانی است که حتی شهادت ایشان نیز ویژگی‌های بسیار مهمی دارد.»

وی با اشاره به عملکرد موفق سردار سلیمانی در منطقه گفت: «دیپلماسی قوی شهید سلیمانی در ایجاد اتحاد بین جبهه‌های مقاومت در منطقه علیه دشمنان، ساده‌زیستی، وقف زندگی خود برای مسلمانان جهان، گوش به فرمانی و ارادت بی‌نظیر به ولایت‌فقیه و ... از مشخصه‌های بارزی است که باید سرلوحه همه به‌ویژه بسیجیان قرار بگیرد.»

فرمانده بسیج کارکنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اقتداری که سپاه در سایه عملکرد شهید سلیمانی در منطقه کسب کرده است، ابراز امیدواری کرد که با الگوبرداری شایسته از سردار شهید قاسم سلیمانی، این اقتدار همچنان حفظ شده و گسترش یابد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بسیج کارکنان مهدی اعظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم

فرمانده سپاه خراسان شمالی در دومین روز اردوی جهادی دانشجویان که با حضور ۷۰ دانشجو در جریان است، از روند فعالیت‌ها بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان و اکبری فرمانده سپاه شهرستان رازو جرگلان از گروه های جهادی دانشجویی خواهران و برادران شهید آرمان علی وردی بازدید کردند.

 

پیش از این پویا حمیدی مسئول قرارگاه جهادی شهید آرمان علی وردی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اردوی جهادی ایام عید این گروه اظهار کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در شهر غلامان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این اردو با حضور ۷۰ دانشجویی بسیجی از دانشگاه‌های بجنورد انجام می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: به دلیل تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان رسم ماندگار اردوی جهادی نوروزی سال جاری به مدت ۱۰ روز خواهد بود.

 

حمیدی بیان کرد: ساخت خانه محرومان، خدمات دندان‌پزشکی و امور فرهنگی تربیتی را برنامه‌های عملیاتی این اردوی جهادی عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است