Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش مشرق، در مراسم معارفه سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی که در محل فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار شد، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس دفتر فرمانده کل قوا، نماینده ولی فقیه در سپاه، فرمانده کل سپاه، فرمانده کل ارتش، فرمانده کل نیروی انتظامی و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و همچنین دو تن از فرزندان شهید سردار سلیمانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حکم انتصاب رهبر معظم انقلاب به سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی اهدا شد.

همچنین در این مراسم حکم انتصاب سردار حجازی، جانشین جدید نیروی قدس سپاه نیز که فرمانده کل سپاه پاسداران آن را صادر کرده است به وی اعطا شد.

سخنران ویژه این مراسم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 مراسم معارفه نیروی قدس سپاه فرمانده جدید سردار قاآنی مجلس شورای اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس

فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی در تمام سواحل و جزایر شمال و جنوب کشور روز قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از نیروی دریایی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان این نیرو گفت: در چند ماه گذشته یک گروه کوچک از جوانان غیرتمند فلسطینی در مقابل صهیونیست‌های کودک کش ایستادند و هیمنه پوچ آنها را در هم شکستند. طوفان الاقصی سستی خانه عنکبوت را به همگان نشان داد.

وی بیداری امت اسلام را ثمره ۴۵ سال مقاومت دانست و اظهار کرد: بیداری ملت‌های مسلمان ریشه در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و طبق وعده الهی تا ازاله شدن این غده سرطانی زمان زیادی باقی نمانده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین خبر داد: در روز قدس امسال یگانهای شناورهای سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر برای نشان دادن انزجار خود در مقابل کشتار کودکان بی گناه و زنان مسلمان و غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی رژه خواهند رفت.

تنگسیری گفت: تمامی شناورها علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را به نشانه همبستگی با این ملت مظلوم و ستم دیده بر فراز شناورها به اهتزار در خواهد آورد.

کد خبر 737341

دیگر خبرها

  • خط و نشان سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)