Web Analytics Made Easy - Statcounter

معروفی گفت: در جشنواره رسانه ای که نام آن «ابوذر» است باید ویژگی های خاص ابوذر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «حسین معروفی» امروز(دوشنبه ۳۰ دی) در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان اظهار کرد: نام این جشنواره ابوذر است و باید ویژگی های خاص ابوذر در آن مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فرمانده سپاه نینوا گلستان، زبان گویا در دفاع از حق و حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) و صداقت منحصر به فرد را از شاخصه های ابوذر برشمرد.

 


معروفی با بیان اینکه حقیقت گویی، راستگویی و ایستادگی در مسیر حق از ویژگی های ابوذر است، متذکر شد: در گویندگی حق نباید وابستگی وجود داشته باشد‌.

 


وی با بیان اینکه برای عزت و شرف ماندگار برای جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم، تاکید کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی پایه گذار برگزاری کنگره شهدا در کشور است.

 


فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: پس از ایام دهه فاطمیه هماهنگی شده که بانوان استان گلستان دیدار با فرزند سردار سلیمانی داشته باشند.

 


معروفی افزود: مهمترین وظیفه رسانه ابوذری جلوگیری از پراکنده شدن است و آتش به اختیار به معنای پراکندگی نیست، در رسانه باید جبهه و قرارگاهی عمل کنیم.

 

رسانه های انقلابی دشمن را وادار به پاسخگویی کنند
وی گفت: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برحق است اما چرا در موضع انفعال قرار می گیریم، در برابر دشمن قدار نباید سکوت کرد و باید رسانه های انقلابی دشمن را وادار به پاسخگویی کنند.

 


فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه مربوط به سپاه نیست و ما مسئول پشتیبانی آن هستیم، این سازمان مردمی است و باید مطالبه گر باشد.

 


معروفی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید مطالبه به حق، به موقع، علمی و مستمر داشته باشند، تاکید کرد: انسجام در حوزه رسانه انقلاب اسلامی حرف نخست را می زند و رسانه انقلاب اسلامی جناحی و حزبی نیست.

 


وی گفت: سپاه و بسیج برای انقلاب و ملت هستند و فدای ولایت و مردم می شوند، اجازه ندادم یک نفر در سپاه و بسیج حرکتی را انجام دهد که در انتخابات مصداقی داشته باشد.

 


فرمانده سپاه نینوا گلستان به تولید قدرت برای انقلاب اسلامی و مردم از طریق رسانه تاکید کرد و افزود: برخی انسان ها در کشور به جای دشمن خواسته یا ناخواسته عملیات روانی بر روی ملت انجام می دهند.

 


وی بر ضرورت امیدافزایی در جامعه تأکید کرد و گفت: تمام تلاش دشمن برای ناامید کردن جامعه است و وظیفه داریم با وحدت و وفاق در جامعه امید آفرین باشیم.

 


فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: کسانی که از روی پرچم آمریکا و اسرائیل راه نمی روند ایدئولوژی انقلاب اسلامی را قبول ندارند و بیمار هستند‌.

 

گفتنی است، در جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان بیش از  ۸۷۵ اثر  به دبیرخانه این جشنواره رسیده است و این جشنواره امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی نماز جمعه شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره رسانه ای ابوذر فرمانده سپاه نینوا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر لزوم صدور احکام جایگزین حبس متناسب با جرم و در چارچوب قانون گفت: محاکم در صدور این نوع از احکام، اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری؛ رئیس دیوان عالی کشور در نشست شورای معاونین با اشاره به نشست فصلی اعضای شورای عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مرکز استان‌ها، درباره دستورهای رئیس عدلیه مبنی بر اینکه هیچ حکم قطعی قضایی نباید بدون دلیل موجه معطل اجرا بماند، اظهار کرد: نظارت بر اجرای احکام قطعی پرونده‌ها در دستور کار معاونت نظارت دیوان عالی کشور قرار گیرد و این موضوع با جدیت هر چه بیشتر پیگیری شود.

رئیس دیوان عالی کشور بر آسیب‌شناسی و بررسی دقیق میزان پرونده‌های کیفری و حقوقی که آرای آنها قطعی شده است، اما در اجرای احکام معطل مانده است، تأکید کرد و گفت: با لحاظ قوانین و مقررات مربوطه و اتخاذ تدابیر و تمهیدات مقتضی آسیب‌شناسی این نوع پرونده‌ها برای جلوگیری از تضییع حقوق اصحاب پرونده در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) است، افزود: یکی از نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت سال 1358 شورای انقلاب با تاسیس آن، گامی اساسی در راه سازمان‌دهی این نهاد برداشت.

رئیس دیوان عالی کشور با تأسی از فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، گفت: کارنامه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته، در عرصه‏‌های مختلف، امیدهای فروانی را برای مردم، مسئولان نظام و همه دوستداران انقلاب در سراسرجهان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • گزارش رسانه آمریکایی از ویژگی مشترک جنگ‌های اوکراین و ایران و اسرائیل
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد