Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم مروجی فرد گفت: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور فردا به جنوب کرمان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «مسلم مروجی فرد» گفت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در اول بهمن به جنوب کرمان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: در این سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان های منوجان، قلعه گنج، عنبرآباد و کهنوج ضمن بازدید تعدادی از صنایع در حال احداث و شهرک های صنعتی این شهرستان ها، 2 طرح بزرگ صنعتی را نیز افتتاح می کند.

وی عنوان داشت: این 2 طرح جزو طرح های اقتصاد مقاومتی جنوب کرمان هستند که با سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیارد ریال احداث و برای 56 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده اند.

مروجی فرد ادامه داد: در خلال این سفر چندین پروژه مربوط به زیرساخت های شهرک های صنعتی شهرستان های مختلف نیز به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در پایان بیان داشت: برگزاری جلسه رفع موانع تولید در جیرفت به منظور حل مشکلات سرمایه گذاری خصوصاً طرح های صنعتی، معدنی و تجاری  موجود در حوزه شهرک های صنعتی جنوب کرمان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور به جنوب کرمان است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی فهما جلسه رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظارت و بازرسی مدون از سطح بازار بستر حمایت از کالاهای داخلی و رشد تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: در تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص‌های اقتصادی تسریع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، یادآور شد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

خلیقی بیان کرد: رسالت تنظیم بازار در راستای تحقق شعار سال به وضوح مشهود است و باید در بحث بازار و کالاهای اساسی و تنظیم بازاری به جد ورود پیدا کنیم.

وی یادآور شد: در مجموعه صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال با تدوین سند راهبردی اهداف، برنامه عملیاتی، مشکلات و الزامات اجرایی ورود پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال جاری در بعد صنعت رشد تولید ۸ درصد، معدن رشد ۱۳ درصد و در حوزه تجارت نیز رشد ۲۳ درصد در هدف کمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گنجانده شده است.

خلیقی گفت: شفاف سازی کالاها، نظارت عالی بر قیمت گذاری ها و توزیع مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان از جمله رسالت‌های تنظیم بازار است.

کد خبر 6081229

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی