Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-امیر سرتیپ حاتمی رئیس جدید سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح را منصوب کرد.

 امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد با حکم امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ریاست سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح منصوب شد.

گفتنی است، امیر خواجه فرد ریاست سازمان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، امیر عبدالکریم بنی طرفی ریاست سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح را بر عهده داشت.

امیر سرتیپ عبدالکریم بنی‌طرفی مدیرعامل سابق این سازمان نیز پس از ۴۳ سال خدمت در نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی این پژوهشگاه با سازمان‌های بین‌المللی منطقه‌ای، محمود مولی‌نژاد رئیس مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری کشورهای حاشیه اقیانوس هند موسوم به IORAG، در حکمی مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" را به سمت "رئیس کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی کارگروه آکادمیک اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORA)" منصوب کرد.

از سمت‌های بین‌المللی مهدی رهنما رئیس این پژوهشگاه در سازمان‌های بین‌المللی می‌توان به عضویت در تیم کارشناسی فهرست سازی رخدادهای مخاطره‌آمیز وضع هوا، آب، اقلیم و محیط زیست (ET-CHE) سازمان هواشناسی جهانی (WMO) و همچنین عضویت در تیم کارشناسی کاهش خطر بلایا (ET-DRR) کارگروه خدمات اتحادیه منطقه‌ای II (محدوده آسیا) سازمان هواشناسی جهانی (WMO RA II WG-S) اشاره نمود.

در همین راستا در ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی ایان لیسک "رئیس کمیسیون هوا، اقلیم، آب، دریا و کاربردها و خدمات محیطی مرتبط سازمان هواشناسی جهانی" موسوم به SERCOM با صدور تقدیرنامه‌ای از مشارکت ارزشمند وی به عنوان کارشناس فعال در کار این کمیسیون طی آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۴ میلادی تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است، اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای حاشیه اقیانوس هند موسوم به IORA با عضویت ۲۳ کشور از سه قاره آسیا، آفریقا و اقیانوسیه در سال ۱۹۹۷ با اهداف آزاد سازی تجاری، تقویت همکاری‌های آموزشی، تکنولوژیکی و ایجاد تسهیلات تجاری و سرمایه گذاری به منظور تقویت روابط تجاری و اقتصادی بین کشورهای عضو در مقر کشور موریس پایه گذاری شده است.

گروه آکادمیک اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORAG) از ارکان و ساختار مهم و تخصصی این سازمان بین‌المللی می‌باشد که متشکل از افراد دانشگاهی و نمایندگان بخش‌های آموزشی و پژوهشی است که با هدف تقویت کار تحقیقاتی در بین اعضا شکل گرفته است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران مسئولیت پیگیری و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های این گروه را بر عهده دارد.

از مهم‌ترین پروژه‌های این گروه می‌توان به مطالعه منابع آلودگی اقیانوس هند، توسعه مدیریت آموزشی، انتقال تکنولوژی، کاهش بلایای طبیعی، مدیریت مناطق ساحلی و پیگیری نتایج نشست تبادل دانشگاهی اشاره نمود.

کد خبر 6086601

دیگر خبرها

  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود