Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:49:06 GMT

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان برکنار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۲۸۰

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان برکنار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در بازدیدهای سرزده ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ادارات کل ثبت اسناد استان‌های مختلف که معاونان سازمان و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حفاظتی وی را همراهی می‌کنند، به صورت محسوس و نامحسوس از تمام واحدهای ثبتی استان‌ها بازدید به عمل می‌آید و ضمن بررسی عملکرد واحدهای ثبتی، از مردم و مراجعان نظرخواهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به نتیجه بازرسی‌ها، نسبت به تشویق مدیران و کارکنان پر تلاش و زحمتکش اقدام و با مدیران و کارکنانی که از عملکرد مناسب برخوردار نبوده و یا تخلفاتی را داشته باشند، برخورد می‌شود.

از آثار این بازرسی‌ها ارزیابی همه جانبه عملکرد مدیریت استان‌ها و اتخاذ تصمیم مقتضی در فاصله زمانی کوتاه نسبت به بازرسی است.

در جریان بازدید اخیر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونین وی از واحدهای ثبتی استان گلستان نیز، عملکرد مدیرکل ثبت این استان که ۱۳ ماه سکاندار این سمت بوده است، طی چندین جلسه در سازمان مورد بررسی قرار گرفت و با دستور خداییان مدیرکل جدید استان گلستان منصوب و معارفه شد.

کد خبر 4830440

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک سازمان ثبت اسناد شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق بارش برف سقوط هواپیما سقوط هواپیمای اوکراینی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی مناطق سیل زده کشور آلودگی هوا امداد رسانی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

تصویر زیر عکسی از یک کفاشی قدیمی در سال ۱۳۳۰ است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896111

دیگر خبرها

  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان