Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دبیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۹ ماه گذشته بالغ بر سه هزار و ۶۱۹ فقره پرونده زیر ۱۰۰ میلیون در حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این بالغ بر ۳۰ فقره پرونده کلان قاچاق کالا بالای ۱۰۰ میلیون تومان در استان تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است.

کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق

دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از کشف ۲۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در این مدت خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹۶ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیری با اشاره به کشف یک میلیون و ۸۷ هزار لیتر انواع فراورده‌های نفتی قاچاق در ۹ ماه گذشته، عنوان داشت: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کشفیات چای قاچاق در سال جاری نیز ۲۵ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: در این مدت نزدیک به ۱۱۹ کیلوگرم چای قاچاق کشف و ضبط شده است.

افزایش ۴۰۰ درصدی کشفیات کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق

دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی همچنین به افزایش ۴۰۰ درصدی کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق در سال جاری اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه امسال ۳۶ هزار و ۲۶۲ قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

دبیری، کشف چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق، ۳۴ هزار و ۳۸۱ سوپ پارچه، ۶۵۸ جفت کفش، سه هزار و ۱۴۲ رأس دام، ۱۵ هزار و ۱۸۱ سوپ پوشاک و هشت میلیون و ۴۶۵ هزار نخ سیگار قاچاق را از دیگر کشفیات کالای قاچاق در این مدت اعلام کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی بیش از ۵۰۸ هزار و ۵۴۶ قلم دارو قاچاق توسط نیروهای نظارتی استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 4830492

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالاو ارز بیرجند سوخت قاچاق قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته تعداد متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری در استان نسبت به سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهرها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 109 نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود 70 درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع 133 نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: 27 نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که 12 نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام(ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید