Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح این پرونده‌ها اظهار کرد: در یکی از این پرونده‌ها، فردی که قصد داشت ۲۰ هزار دلار را به صورت غیرقانونی از مرز بازرگان خارج کند، با هوشیاری ماموران دستگیر و پرونده او به شعبه تعزیرات حکومتی ماکو ارجاع شد.

وی اضافه کرد: قاضی نیز پس از بررسی پرونده، این فرد را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه و ضبط دلارهای قاچاق کشف شده محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در پرونده دیگری نیز فردی قصد انتقال ۱۰ هزار دلار به صورت قاچاق از کشور را داشت که توسط ماموران گمرک بازرگان دستگیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: این فرد نیز پس از بررسی پرونده در شعبه ماکو به پرداخت ۶۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط ارز قاچاق محکوم شد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال قاچاقچیان ارز در آذربایجان‌غربی به پرداخت میلیاردها ریال جریمه محکوم شده‌اند.

مبارزه با قاچاق ارز از جمله دلار، یورو و لیر ترکیه از جمله مهمترین اقدامات نیروی انتظامی، گمرک و تعزیرات حکومتی در آذربایجان‌غربی است و سالانه ده‌ها پرونده در این خصوص تشکیل می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی تعزیرات دلار گمرک نیروی انتظامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدمحمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۲۸ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت گاز به در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با بررسی مدارک و مستندات پرونده و اظهارات متهم، قاچاق سوخت را محرز اعلام و نامبرده را به ضبط سوخت‌های کشف شده و پرداخت مبلغ یازده میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 


مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، در اداره اجرای احکام جزای نقدی وصول و پرونده مختومه شد .


به گفته مهاجریان مقدم، ماموران نیروی انتظامی یزد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ