Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۹۹ رأی موافق، ۷۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر از پاسخ‌های وزیر امور خارجه به سؤال محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر درباره پولشویی قانع شدند.

اخبار سیاسی- در صحن علنی نوبت عصر یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه امسال، وزیر امور خارجه به دلیل حضور در جلسه شورای عالی امنیت ملی، پارلمان را پیش از شنیدن بخش دوم صحبت‌های ابطحی، نماینده خمینی‌شهر ترک کرده بود؛ ابطحی در آن زمان در اعتراض به این موضوع به بخشی از توضیحاتش را درباره سوال ارائه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این مسئله، پزشکیان گفت در جلسه‌ای که قرار است ظریف برای پاسخ به سوال ذوالنوری در مجلس حاضر شود، نماینده خمینی‌شهر صحبت‌هایش را در حضور وزیر خارجه مطرح کند.

 امروز ابطحی بخش دوم از سوال خود را بیان کرد و گفت که این سؤال را به رأی می‌گذارم، چون وزیر امور خارجه به مجلس شورای اسلامی بی‌اعتنایی کرده است.

البته ظریف توضیحاتی درباره سوال ابطحی نداد؛ چون طبق آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی وزیر در جلسه روز ۱۲ آبان‌ماه توضیحاتش را ارائه کرده بود و تنها ۸ دقیقه از وقت ابطحی برای بیان توضیحات‌ش باقی مانده بود که امروز صحبت‌هایش را مطرح کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ظریف مجلس نمایندگان ظریف پولشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس

وزیر نفت در پیامی درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، در متن پیام جواد اوجی آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

برادر ارجمند جناب آقای مهندس رمضانعلی سنگدوینی، نماینده محترم مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی 

بر هیچ وجدان بیدار و چشم با بصیرتی پوشیده نیست که منش و روحیه ایثارگرانه مادران شهدای والامقام که دردانه‌های خویش را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کردند، هرگز در بیان نیاید و قابل توصیف نیست.

اینجانب درگذشت مادر گرامی را خدمت جنابعالی و خاندان محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار یکتا برای آن مرحومه مغفوره علو درجات روحانی و برای بازماندگان صبر و سلامت مسألت دارم. امید که به فضل خداوند، روح ایشان در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس