Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این همایش با حضور رئیس قوه قضاییه، وزرای اقتصادی، شرکت های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی، نخبگان، تولیدکنندگان و استارتاپ ها برگزار می شود.
وی افزود: در این همایش از برترین های در عرصه اقتصاد تجلیل خواهد شد. 
رئیس پلیس تهران بزرگ هدف از برگزاری این همایش را بررسی ظرفیت و اقدامات پلیس در راستای رونق تولید و توسعه اقتصاد مقاومتی براساس بیانیه گام دوم رهبرمعظم انقلاب اسلامی با نگاه علمی و عملیاتی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با تاکید براینکه پلیس با کسانی که فضای اقتصادی و کسب و کار را آلوده کنند با جدیت برخورد می کند گفت: پلیس همچنین امنیت را برای فعالان این عرصه و تجار فراهم می سازد. 
رحیمی ادامه داد: امنیت یک تولید اجتماعی است که همه قشرها باید در آن نقش آفرینی کنند. 
وی با اشاره به اینکه دلالان ارزی عملکردشان در تهران به صفر رسیده است بیان داشت: بخش زیادی از صرافی های غیرمجاز پلمب شد و اکنون صرافی ها با بانک مرکزی و پلیس همکاری می کنند.
رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا پلیس نیز حضور جدی و عملیاتی را دنبال می کند، امسال روند برخوردی صعودی بوده و جز اولویت های پلیس برخورد با قاچاقچیان است. 
وی خاطر نشان کرد: در سال جدید اتفاق خوبی صورت گرفته و پلیس امنیت شکل گرفته است و در ساختار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی رئیس پلیس قاچاق قوه قضاییه کسب و کار قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشتزنی حوالی گمرک پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی ۹ دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از کامیون‌های توقیفی ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • رونق اقتصاد با جذابیت‌های گردشگری دریایی
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • جهش تولید به امیدآفرینی نیاز دارد