Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره امور عشایری شیروان گفت: بارندگی های فروردین ماه امسال بیش از ۳۰ میلیارد ریال به راه های عشایری شیروان خسارت وارد کرده است.

«علی ابراهیمی» با بیان اینکه بارندگی ها، ۳۰ میلیارد ریال به راه های عشایری شیروان خسارت زد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای شبستان در شیروان گفت: تاکنون ۱۶ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ستاد بحران تامین شده است و با  اعتبارات بحران قرار است مشکلات هشت مسیر اصلی عشایر شیروان رفع شود که کار اجرایی آن با مساعدت هوا آغاز خواهد شد و با اتمام آن ۶۰ درصد خانوارهای عشایری این شهرستان از مزایای آن برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره امور عشایری شیروان گفت: امسال ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های عشایری این شهرستان تیغ‌زنی و تسطیح شد.

 

ابراهیمی بیان داشت: راه های مربوطه شامل کلیه مناطق عشایری در بخش قوشخانه، راه باداملی، ینگه قلعه، شاه جهان، باغان و محور قلعه حسن به دره بردر بوده است.

 

وی گفت: به علت بارندگی های فروردین امسال و تخریب زیاد و خسارت به راه ها و ایل راه ها، بخشی از خسارت ها از طریق تخصیص اعتبارات ماده ۱۰ ایل راه ها که شامل مرمت، بازسازی و احداث ابنیه در مسیرهای اصلی و راه های مهم ارتباطی عشایر است، جبران شد.

 

ابراهیمی، اعتبارات سال جاری برای راه های عشایری شیروان را یک میلیارد ریال از محل اعتبارات متوازن استانی عنوان کرد.

 

به گفته وی راه های ارتباطی عشایری شیروان ۴۸۰ کیلومتر در ۱۶ مسیر است.

 

شهرستان شیروان دوهزار و ۸۰۰ خانوار عشایری با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر دارد که در قالب ۹ طایفه ۳۵۰ هزار راس دام سبک در اختیار دارند.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه راه عشایری شیروان خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت

سید جمال الدین حسینی گفت: تخصیص این میزان اعتبار برای اجرای عملیات بیش از سه هزار و ٣٧٠ پروژه در قالب ٣١ فصل، ٦٣ برنامه و٤٤٦ طرح برای دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی انجام شده است.

وی بیان کرد: پارسال اعتبارات "تملک دارایی‌های سرمایه ای" خراسان رضوی با ۵۶.۱ درصد افزایش نسبت به رقـم مصوب آن، ۴۴ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال بود که با احتساب ردیف های ابلاغ شده در طول سال به مبلغ ۵۲ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: میزان تخصیص اعتبارات در ۲ قالب اعتبارات "پیوست قانون شامل تملک دارائیهای سرمایه ای" به میزان ۴۴ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال با تخصیص ۶۱.۷ درصد شامل بخش استانی سه درصد حاصل از صادرات نفت خام وگاز طبیعی، اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور متوازن، موضوع ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر ردیفها با اعتبار معادل هشت هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال با تخصیص معادل ۴۶.۳ درصد است.

وی اعتبارات سایر ردیفها را شامل حوزه بازپرداخت فروش اموال، اعتبارات متوازن (محرومیت زدایی)، توسعه فرهنگ و خدمات زیارتی با محوریت شهرهای "مشهد، قم، شیراز و شهرری- کارگروه ملی زیارت"، اعتبار موضوع تبصره ۶ ماده ١٢ قانون اصلاح قانون معادن، تسویه و تهاتر بدهی های دستگاه های اجرایی،توسعه خدمات وتکمیل زیرساخت های مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه ای، تقویت اعتبارات طرح های فاضلاب شهرهای دارای تنش، مازاد درآمد استانی و تامین هزینه های ضروری و اجتناب ناپذیر ذکر کرد.

حسینی گفت: فصل های حمل و نقل، اداره امور عمومی، توسعه و خدمات "شهری، روستایی و عشایری"، آموزش و پرورش عمومی، آب و فاضلاب بالاترین میزان تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ خراسان رضوی را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: اعتبارات این بخش ها شامل "فصل حمل و نقل با اعتبار مصوب معادل ۶ هزار و ٨٤ میلیارد ریال و تخصیص معادل سه هزار و ٧٣١ میلیارد ریال، فصل اداره امور عمومی با اعتبار مصوب سه هزار و ٨٦٧ میلیارد ریال و تخصیص معادل ۲ هزار و ٨٤٧ میلیارد ریال، فصل توسعه و خدمات "شهری، روستایی و عشایری" با اعتبار مصوب چهار هزار و ٦٣٨ میلیارد ریال و تخصیص معادل ۲ هزار و ٥٣٢ میلیارد ریال، فصل آموزش و پرورش عمومی با اعتبار مصوب سه هزار و ٢٢٦ میلیارد ریال و تخصیص معادل ۲ هزار و ٣٠٩ میلیارد ریال و فصل آب و فاضلاب با اعتبار مصوب سه هزار و ٢٣٥ میلیارد ریال و تخصیص معادل ۲ هزار و ٨٤ میلیارد ریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • هفتاد و سومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجادشد
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • بارش‌های بهاری و سیل خروشان در خراسان جنوبی+فیلم
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی