Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:30:41 GMT

جوان‌ترین مدیر سامسونگ معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۳۷۴

جوان‌ترین مدیر سامسونگ معرفی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ الکترونیک روز دوشنبه جوان‌ترین مدیر خود را معرفی کرد که از این به بعد وظیفه مدیریت بخش تلفن‌های هوشمند این شرکت را بر عهده دارد.

همچنین این شرکت کره‌ای به تازگی رئیس بخش تجهیزات شبکه خود را ارتقاء داده است. تحلیلگران می‌‎گویند دلیل این کار سامسونگ تحریم‌های اخیر آمریکا و شرایط فعلی هوآوی در بازار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ در ابتدای مسیر تلفن‌های نسل پنجم (5G) شروع خوبی داشت، اما هوآوی امسال به طور گسترده‌ای می‌خواهد فروش تلفن‌های هوشمند و تجهیزات 5G را تقویت کند و بازار بزرگ خود را افزایش دهد.

وظیفه اصلی مدیر جدید سامسونگ

تام کانگ، یکی از تحلیلگران دنیای فناوری گفت: «تغییر ساختار سامسونگ با هدف مقابله با تغییر عمده احتمالی بازار با فناوری جدید است. این مدیر اجرایی جوان تعیین کننده است و به همین دلیل به سرعت می‌تواند به این تغییر سریع پاسخ دهد تا از رهبری سامسونگ از هواوی دفاع کند.»

سامسونگ، رهبر طولانی مدت تلفن‌های هوشمند، سهم ۲۱ درصدی از بازار را در سه ماهه سوم به دست آورد، اما هواوی با ۱۸ درصد به کار خود خاتمه داد. این حتی در حالی صورت گرفت که هوآوی در ماه مه از تجارت با اکثر شرکت‌های آمریکایی منع شد و آمریکا آن را از دسترسی آن به فناوری‌هایی مانند Android Android Alphabet Inc جلوگیری کرد.

روه تائه مون، که در حال حاضر با ۵۱ سال سن، جوان‌ترین رئیس این شرکت است، بخشی از تغییرات جدید سامسونگ محسوب می‌شود. این فرد توانسته بود فروش محصولات این شرکت و خروجی آن را بیشتر کند. در زمان بودن وی گوشی‌های بیشتری تولید شد و هزینه‌های کاهش یافت و به این شکل سامسونگ توانست با شرکت‌هایی مانند هوآوی که گوشی‌های مقرون به صرفه تولید می‌کنند رقابت کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد

این شرکت کره‌ای در بیانیه‌ای اعلام کرد: «مدیر پیشین بخش توسعه گوشی‌های سامسونگ، ریاست توسعه دستگاه‌های تلفن همراه گلکسی سامسونگ را بر عهده داشت و وظیفه دارد دوباره این سازمان را در زمان رقابت‌های زیاد تلفن‌های هوشمند تقویت کند.»

جدیدترین رئیس شبکه سامسونگ

چونون کیونگ کو، رئیس بخش تجارت شبکه سامسونگ، که در اولین تجارت جهانی سرویس‌های 5G در کره جنوبی شرکت داشت، به عنوان مدیر معرفی شد تا به تبدیل شدن شبکه به یک تجارت اصلی برای این شرکت کمک کند.

همچنین سامسونگ، بزرگترین سازنده تلفن‌های هوشمند و تراشه‌های حافظه در جهان، سه مدیر مشترک خود را در بررسی سالانه نگه داشته است. این حرکتی است که ثبات زیادی را در بخش مدیریت این شرکت نشان می‌دهد و پرونده رشوه‌خواری مدیران آن را زیرسوال می‌برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ مدیر جوان رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از آبفا یزد، داود مخلصی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده به کار قرار دارند.

وی، افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه‌ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیرهای حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تأسیسات تأمین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است.

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تأسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

کد خبر 747616

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است